Recenzija - Essence Lipliner

ožujka 27, 2013


Na usnama najčešće imam samo obično Labello. Ponekad nosim poneko sjajilo, ruž ili Lip Cream. Nedavno sam pročitala par recenzija o olovkama za usne, pa sam se odlučila za kupnju Essence Liplinera o kojima ću pisati u ovom postu. Nikad nisam mislila da ću ih nosit jer sam se prije par godina prepala jedne ''simpatične'' gospođe i njene olovke za usne. :D Stojim ja tako u trgovini kraj blagajne i čekam da dođem na red, kad ono od jednom neka žena sa CRNIM linerom na usnama. Ustvari, mislim da je to bila obična olovka za oči. Uglavnom,  usne crno obrubljene, sredina usana ružičasta, otvorila je vrećicu sa grožđem na blagajni i počela jest. Boli nju što plaši sve oko sebe, ona uživa… Eto, to su Vam moje traume u vezi Liplinera. :S Hvala Bogu pa sam promijenila mišljenje. :D
No, krenimo mi na recenziju. :)



Olovke možete pronaći u DM-u, Kozmu, Mulleru etc. po cijeni od 9 kuna. Količina proizvoda iznosi 1gram. Rok trajanja je 36 mjeseci nakon otvaranja proizvoda. Sam proizvod dolazi u običnoj drvenoj olovci koja se mora šiljiti, kako bih ja to rekla. :D

 Dolaze u osam nijansi. Ja sam odabrala:
-          ''11 In The Nude'' – divna nude nijansa za svaki dan i kada želite lagano naglašene usne.  :)
-          '' 07 Cute Pink'' – na mojim usnama je ovo ružičasto-ljubičasta nijansa, dok je na ruci samo ružičasta. :D




Olovke su meke i kremaste. Pigmentacija im je srednja, no naravno možete pojačavati intenzitet boje. Ponekad ih nosim same, nekad u kombinaciji sa sjajilom, sa običnim Labellom kako bih dobila samo malkoc boje, a ponekad ih kombiniram sa Labellom Extreme Alpin koji ostavlja laganu bijelu boju. Labello Extreme Alpin najčešće kombiniram sa nijansom ''11 In The Nude'', dok rjeđe sa nijansom ''07 Cute Pink''. Naravno, možete ih nositi ispod ruža ili samostalno, kako Vam volja. :D Nisu pretjerano postojane, traju oko 2 sata i onda počinju lagano nestajati. Što se tiče nanošenja, znaju se lagano mrvit ali ništa strašno.  Također, nisam primijetila da isušuju usne. Zasigurno ću kupiti još koju nijansu.




Korstite li Vi olovke za usne ili imate slične traume kao ja? :D 



You Might Also Like

2 komentari

  1. Baš sam te nijanse kupila nedavno i ja sam zadovoljna kvalitetom olovki za tu cijenu! Look by Bipa olovke za usne su takoder super!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3