pages

29. 03. 2013.

Proljetna Wish Lista



Moja wish lista je velika, poprilično. :D No, vjerujem da će se ponešto od ovoga naći u mojem kozmetičkom kutku. Neke proizvode sam već naručila iz Njemačke, pa se nadam da uskoro stižu. :)

Nars Cream Blush - Enchanted
Nježna breskvasta nijansa,  gotovo neprimjetna.



Sleek Blush – Flamingo
Rumenilo k'o rumenilo, ali ga svejedno moram/želim imat. :D



Sleek True Colour Lipstick - Baby Doll, Barely There, Coral Reef i Peaches & Cream.
Okej, ima dosta nijansi. :D Većina nijansi je nude i krasne su. :)


Sleek Pout Paint – Cloud 9, Milkshake, Minx & Peachy Keen.
Ovako nešto želim otkako sam ugledala predivne OCC Lip Tariće (uvijek imam ovakve umanjenice kad mi je nešto slatko, npr. kabukić :D ) Sleek Pout je jeftiniji, pa odluka ipak pada na Sleek.  



Max Factor Colour Elixir Lipstick - Angel Pink
Nakon odlične recenzije na blogu Lipstick's Blade, odlučila sam se za Uskrs počastit ovim divnim ružem. :)


Rimmel Fix & Perfect Pro Primer – 002
Trenutno tražim dobar primer, pa je odluka pala na ovaj. Pročitala sam hrpu dobrih recenzija, pa se nadam da ću imat sreće. :D Trenutno koristim L'oreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer, lijepo zagladi kožu lica i ujednači boju, ali nakon što ga koristim više od 2-3 dana zaredom počnem dobivati sitne prištiće, pa ga koristim samo za neke posebne prilike.



Nyx Blush – Taupe
Planiram ga koristit za konturiranje lica.



L.A. Girl Pro HD Concealer
Za ovaj proizvod sam također pročitala odlične recenzije. Čini se da je visoke pokrivne moći i to mi baš treba. :D


Rimmel Stay Matte Pressed Powder
Kažu kako je nijansa Transparent jako svijetla, a sam puder odlično matira. Kako koristim Rimmel LF koji je malo tamniji od moje boje kože, ovaj će bit super za lagano posvijetlit tu tamniju nijansu.



Maybelline Dream Bouncy Blush
Što se ovog rumenila tiče, pala sam na nijanse. Vjerujem da bi ih sve kupila da imam prilike. :D



Jeste li koristili neke od ovih proizvoda?  Što Vi imate na svojoj wish listi? :D

Broj komentara: 15:

  1. Super ti je WL :) I na mojoj je ovaj ruž o kojem je Mirna (sa bloga Lipstck's blade) pisala, zatim nešto do NARS.-a i naravno, rumenila Sleek makeup :) Rumenilo kao rumenilo, al ga moram imati :) Moja je lista poprilično veća, ali shvaćam da ne mogu sve imati odjednom, uostalom, gdje bi bila zabava da dobiješ sve odjednom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od Sleek kozmetike želim gotovo sve što imaju u ponudi :D Sve je predivno, a cijene su stvarno pristupačne.
      Vjeruj, vamo nema pola stvari kojih želim jer mislim da bi mogla pisat do sutra. :D Često si zapisujem na mob što želim i tako se to nakupi i nakupi. Al baš ono što kažeš, nije zabavno kad dobiješ sve odjednom. :D

      Izbriši
    2. Onda smo iste po pitanju WL :D Sleek je stvarno pristupačan i meni se sviđa većina toga što imaju u ponudi :)
      Ti si ekonomičnija nego ja što se tiče pisanja na mob - ja uvijek sve stavljam na kompjuter u jedan Word dokument koji je podijeljen, znaš ono: njega lica, njega kose, tijela, makeup..., sa svim mogućim fotkama proizvoda i swatchevima i onda radim svoje računice ;) Tako kada je sve podijeljeno na odlomke, nekako mi se čini da baš i nemam puno, ali ima toga, ne želim niti znati koliko će to sve koštati :)

      Izbriši
    3. Prije sam i ja radila to što se tiče kompjutera, sve tako dijelila itd., al ja uvijek nenadano obavljam shopping pa pola toga zaboravim kupit, i onda kupim nešto sto mi uopće ne treba. :D Sad sve imam na mobu, pa samo škicnem i kupujem. Čim pročitam recenzije, pogledam swatcheve i ostalo nekog proizvoda koji mi se svidi, odmah pišem sve u mob. :) Mah, novci ionako odu i dođu. :D

      Izbriši
  2. Nadam se da ćeš nabaviti taj primer pa pisati o njemu, mnogo me zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledat ću da li ga se može kupiti u našem Mulleru, ako ne, onda stiže iz Njemačke. Čim ga nabavim i isprobam, pišem recenziju. :)

      Izbriši
  3. Joj pola toga i sama zelim! Divna wishlista :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš naći sve što želiš. :D Hvala :)

      Izbriši
  4. Nars rumenila imaju zaista predivnu teksturu, uopce se ne truse i vrijede svake lipe. Sleekova rumenila su takoder predivna, jaaako su pigmentirana a cijenom su pristupačna, bas spremam recenziju iduci tjedan :D
    NYXov Taupe mozes preskocit ako si imalo tamnijeg tena jer ce biti neprimjetan :/ ja sam dosta svijetla pa mi je savrsen jer nema onih narančastih tonova u sebi.
    Rimmelov stay matte puder nikako da kupim xD hodam oko njega ko macka oko vruce kaše haha :D i jako me zanima Rimmelov primer!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh, jedva čekam recenziju onda. :D Ja sam blijeda da blijeđa nemogu bit, ili sam si umislila samo :D Uglavno, čitala sam podosta recenzija za njega, i baš mi treba nešto sivkasto-smeđe, bez narančastih tonova.
      Hahah, bome i ja. Mislim da već godinu dana šetuckam oko njega :D Nadam se da će primer doć u moje ruke, ako bude, sigurno ću napravit recenziju. :)

      Izbriši
  5. Odlicne stvarcice! I ja se nadam da dobijes sve sto zelis u sto kracem vremenu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna wish lista! Nakon tvoje ću morati updejtati svoju :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3