pages

26. 04. 2013.

New In #2


Pogledajte što se novog našlo u mome kozmetičkom kutku. :)


L'oreal Volume Million Lashes maskara – Extra Black
Dvoumila sam se između Max Factor Clump Defy maskare i ove, nakraju sam ipak odabrala ovu nakon ''samo'' 20 pročitanih recenzija. :D Valjda će opravdati moja očekivanja.

Catrice Camouflage Cream – 10 Ivory
Trenutno sam pri kraju sa ArtDeco kamuflažom, pa dajem priliku ovoj Catrice. Možda je jednako dobra kao ArtDeco ili čak bolja, tko zna. :D

Catrice Ultimate Colour ruž – 130 Frozen Rose
Nijansa je predivna *-* baby pink, rekla bih. :D

Catrice Ultimate Shine ruž – 010 Good Nudes!
Smeđa shimmerasta nijansa. Dosta me podsjeća na L'oreal Color Riche ruž u nijansi Dune, Catrice jedino ima više shimmera.

NYX Jumbo Eye Pencil – Black Bean 601
Već duže od dvije godine želim isprobat NYX Jumbo olovke za oči, ova crna je za probu. Ako mi se svidi, kupujem još nijansi. :)

NYX Mega Shine Lipgloss – Salsa
Ljepotica mala. :D


Mineral Flowers Travel Kit – Rose, Geranium  & Dead Sea Mud
Kit sadrži umivalicu, noćnu i dnevnu kremu. Iskreno, nikad nisam čula za taj brand no pročitala sam da je Uri Ben Hur koji je osmislio brand 'Yes To…' također osmislio i ovaj.

Ecotools Bamboo Eye Brush Set & Mineral MakeUp Brush Set
Jedva čekam da ih isprobam. :) 

I našlo se tu par testera parfema. :)




Što ste Vi zadnje kupile? Zanima li Vas recenzija nekog proizvoda? 



Broj komentara: 12:

  1. Divan shopping :D svašta sam kupovala u zadnje vrijeme, bolje da niti ne računam hahaha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Hahaha, potpuno te shvaćam. :D

      Izbriši
  2. Svasta novo si kupila. Cetkice su mi uvek omiljene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ih danas isprobala, prezdovoljna sam. :) Šminkala sam tetu i prijateljicu i mogu reć da su kistovi stvarno krasni. :D

      Izbriši
  3. Sviđaju mi se svi noviteti :D

    Nego, nominirala sam te za Liebster nagradu:
    http://pixieviolet.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Super ulovi :) imam sve te ecotools kistove i prilično su dobri :)

    OdgovoriIzbriši
  5. sve mi se jako svidja :) Zelim i ja ove Nyx olovke da probam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam ju danas isprobala :D Stavila ju na waterline i izgledala k'o rakun nakon 10 minuta nošenja. :D Za to nikako nije, ali je kao podloga sjenilu je odlična. Također sam ju danas nosila umjesto tuša i tu se ni najmanje nije razmuljala i još je uvijek postojana. :)

      Izbriši
  6. sve je divno, posebno NYX stvarčice i ecotools kistovi :)

    zanima me catrice kamuflaža :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Jedino mi je žao što nije bilo NYX Taupe rumenila kojeg dugo želim :S Uskoro stiže recenzija kamuflaže. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3