pages

13. 04. 2013.

Simple Eye Make Up


U ovom postu vam donosim svoj dnevni look što se očiju tiče. Make up je vrlo jednostavan, lijepo otvori pogled i što je najbitnije, gotove ste za 5 minuta.  

Koristila sam:
-         Manhattan  X-Act Eyeliner Waterproof – nijanse Black i White
-         Catrice Eyebrow Set – kao sjenilo
-          Maybelline Illegal Length maskara
-          E-Bay 88 paleta sjenila – bijela, bež i crna nijansa



Na kapak i ispod obrve sam nanijela bijelu olovku te ju izblendala i preko nje nanijela bijelo sjenilo. Zatim sam iznad pregiba stavila bež sjenilo i lagano ga blendala dolje prema pregibu i gore prema obrvi kako bih ga stopila sa bijelim sjenilom. Isti takav postupak sam napravila sa smeđim sjenilom. 

Zatim sam uvila trepavice, nanijela jedan sloj maskare na gornje i donje trepavice, stavila tuš na donji kapak te bijelu olovku na waterline i malo bijelog sjenila na vanjski dio doljenjeg kapka. I to je to. :)


Nadam se da vam se sviđa. :) Kakav je vaš dnevni look?  


Broj komentara: 10:

  1. jako lepo :) i ja volim look na tu foru :) mnogo su ti lepe obrve!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. puno hvala. :) da, jednostavno i lijepo. ;) hvala i za obrve :D mada su nešto nestašne ovih dana. :/

      Izbriši
  2. Lijepo! Samo bi ja još malo izblendala donji kapak da ne bude crna crta tako oštra ;) inače jako jednostavno, upečatljivo i lijepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Slažem se, trebalo bi ga malo doradit. :D

      Izbriši
  3. Predivno, baš volim ove jednostavne lookove :) I da, obrve su ti prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala. :) Ma ja sam velika spavalica pa mi je takav look kao stvoren za jutro. :D

      Izbriši
  4. Ja bih malo doradila donji waterline, ali to je klasičan look čest i kod mene kad sam u žurbi :) i da, lajkam obrve :)

    P.S.

    molim te isključi provjeru riječi jer treći put unosim kod :S

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nanosila sam tuš umjesto olovke pa je malo oštro :D

      Izbriši
    2. Imaš Liebster Award od mene :* http://lipsticks-blade.blogspot.com/2013/04/liebster-awards.html

      Izbriši
  5. Ne znam da li si vidjela, ali i kod mene na blogu si taggana za Liebster nagradicu ;)
    http://misslilly-beauty-world.blogspot.com/2013/04/liebster-nagrada.html?showComment=1366288704044#c2945007423273996497

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3