pages

08. 05. 2013.

NYX Mega Shine Lipgloss - Recenzija



Prije 3 godine sam saznala za brand NYX i od onda želim neki njihov proizvod. Dugo već pravim wishliste samo sa njihovim proizvodima i čim izbace nešto novo, ažuriram listu. Nije da mi sve to treba, ali taj brand me izuzetno privlači. :D U ovom postu vam donosim recenziju NYX Mega Shine sjajila, za koja vjerujem da je većina ljudi i čula. Pa krenimo. :)


 Ova sjajila dolaze u 49 nijansi, što je stvarno velik broj i svatko može pronaći nijansu za sebe. Ja sam odabrala nijansu Salsa, shimmerastu ružičastu nijansu sa primjesom ljubičaste.  Sjajila dolaze u njima standardnoj ambalaži, čvrsta prozirna plastika i poklopac.  Simple as that. :D No na poklopcu se nalazi mala crna mašnica, preslatko. :) Sjajilo ima spužvasti aplikator koji je lagano zakrenut prema gore što olakšava nanošenje.


NYX Mega Shine lip gloss je odlične pigmentacije i ima predivan miris, kao one Huba Buba žvake od trešnje/višnje :D Najviše me iznenadila postojanost ovog proizvoda, na usnama traje i više od 3 sata. Također, obožavam to što ovo sjajilo nije ljepljivo i nema onog osjećaja težine na usnama kao kod drugih sjajila.

Sjajilo možete kupiti preko interneta. Vidjela sam da stranica Šminka i To ima NYX proizvode u ponudi, pa bacite pogled. Također, možete ga kupiti preko E-baya i sličnih stranica ili ako ste u inozemstvu, zna se naći u ponekim parfumerijama. Ja sam svoj kupila u Njemačkom Douglasu. Cijena je bila oko 6 eura što je nekih 45 kuna. Proizvod sadrži 11ml, a rok trajanja je 9 mjeseci od otvaranja proizvoda.


Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i vjerujem da ću kupiti još nijansi. :)

Kako vam se sviđa ovo sjajilo? Volite li više ruževe ili sjajila?


31 komentar:

  1. Lijepo izgleda, iako ja ne volim sjajila baš. Ja bih njihove ruževe rado probala, imam ih na wishlisti neko vrijeme, razmišljam o nijansama i kako, gdje, kada kupiti. Budem već jednom, treba se opskrbiti za ljeto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja nisam neki pretjerani ljubitelj sjajila baš zbog toga jer je većina njih ljepljiva i teška na usnama, no ova NYX su mi divna. :) Da, da, ruževi su im divni. Njih planiram na ljeto kupiti, sada nisam jer nije bilo baš nekog izbora. :S Nadam se da ćeš pronać neku krasnu nijansu za sebe. :D

      Izbriši
  2. Ja sam definitivno tip za sjajila iako u zadnje vrijeme kupujem ruževe :D
    Predivna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su ruževi draži, iako na usnama većinom imam samo labelo :D
      Mora bit predivna kad je ružičaste boje. :D

      Izbriši
  3. Nisam fan sjajila ali ovo mi je jako lijepo :D i također volim NYX <3

    OdgovoriIzbriši
  4. U zadnje vrijeme često posežem za sjajilima, iako više volim ruževe. :)
    Ova nijansa ti jako lijepo pristaje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sve po raspoloženju. :) Hvala ti. :)

      Izbriši
  5. Precakano je!
    Imam veeeeeliku zelju da probam njhivoe produkte jer dosta inostranih blogera ih hvali =)) XX

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, dugo nisam čula tu riječ :D hahah Svakako isprobaj nešto ako imaš priliku, ja bi najradije sve kupila.:D

      Izbriši
  6. Kako bih volela da probam neki...Jedva cekam da dodju u Srbiju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ako ikad dođu, baš me zanima kakve će bit cijene. :D

      Izbriši
  7. Ja nekako više volim ruževe a NYX ruževi su mi predivni i isto su na mojoj WL, ali ovo sjajilo je baš lijepe nijanse :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno su predivni, da. Ja stalno razmišaljm koji da uzmem i nikako da se odlučim. :S Ali zasigurno znam da želim nijansu #Orange Soda. Svaki puta kad želim kupit tu nijansu, taman je baš nema u Douglasu. Damn. :D

      Izbriši
  8. Lijepa recenzija, ja tražim sada nekakvo crveno sjajilo.


    Ruž ili sjajilo...teška odluka, dobre su mi i one nekakve među opcije:) a nekad nosim i oboje (mada nisam sigurna kako to djeluje na trajnost ruža, mislim da ga dodir sa sjajilom čini nepostojanim/-ijim).

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti preporučiti Manhattan Lips2Last koji sadrži dva dijela, ruž i sjajilo. Ruž je ultra dugotrajan, a sjajilo mu neće umanjit postojanost kao što se obično dešava. Imaju i crvenu nijansu. :) http://www.manhattan.de/en/products/lips/product/Productline/details/lips2last/

      Izbriši
  9. Prelepa nijansa, super izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne volim sjajila, nikad ih ne koristim i bježim od njih koliko god mogu :) ali tebi lijepo stoji i ako to voliš, zašto ne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha, ma nisu toliko strašna. :D Mogu ti reć da ne volim sva sjajila, ako ima onu ljepljivu teksturu i imaju nekakav čudan miris, nema šanse da ga nosim.

      Izbriši
  11. Joj, ja odavno tražim ovako finu rozu nijansu koja mi neće na usnama bukvalno da šljašti :$ Ovo mi se čini idealno :D
    Super recenzija (Y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj onda, svidjet će ti se. ;) Hvala. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3