pages

09. 06. 2013.

Meet Me. :)

Sandra mi je predložila da napravim ovakav post, a i mislim da je vrijeme da vam se predstavim. U ovom postu neće biti previše riječi, pa da vas upozorim. :D Nadam se da će vam biti zanimljivo. :)








































Broj komentara: 14:

  1. Predivno!! Imamo toliko toga zajedničkog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Baš mi je drago da imamo puno toga zajedničkog. :D

      Izbriši
  2. Jaoo...kako divno. Divno si se predstavila:) Uživala sam čitajući i gledajući :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasan post! Vidim da imamo dosta zajedničkih točaka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Mogla bi i ti takav post složit. :D

      Izbriši
    2. Imam slično ovdje : http://it-is-not-just-makeup.blogspot.com/p/o-meni.html :D

      Izbriši
  4. <3 divne sličice :) 99% bi ih i sama stavila kada bih radila takav post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Mene baš veseli kad pročitam takav neki post, zanimljivi su. :D

      Izbriši
  5. Odličan post! :) Imamo puno zajedničkog (hahah, s 2, eventualno 3 navoda se ne bih složila).. :D

    A♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Drago mi je što to čujem/čitam. :D

      Izbriši
  6. Čitam ponovo postove, pa naletim i na ovaj. Osim gotovo istog imena imamo i dostaa toga zajedničkog :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala što si odvojila vrijeme i provela ga na mome blogu. :)
      Drago mi je čuti to. :D

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3