Essence Guerilla Gardening LE - Cream Blush #01

srpnja 26, 2013

Kada sam vidjela novu Essence Guerilla Gardening LE kolekciju, istog trena sam znala da želim jedno od dva rumenila koja su u ponudi: 01 Mission Flower ili 02 Floral Glam. Otišla sam u drogeriju i odluka je pala na nijansu 01 Mission Flower. U nastavku pročitajte recenziju. :)




Guerilla Gardening rumenila, kao i cijela ta kolekcija su dostupni u svim drogerijama koje drže Essence kozmetiku, kao što su DM, Muller i Kozmo po cijeni od 17, 90 kn. Rok trajanja je 12 mjeseci nakon otvaranja proizvoda. Ambalaža je kao kod Essence sjenila, a gramaža je također ista. 2, 5g je prilično malo za rumenilo, no meni je to odlično jer kod rumenila mrzim što su, u mom slučaju, nepotrošiva. :D




Nijansa 01 Mission Flower je predivne ružičasto-ljubičaste boje, koja mene podsjeća na maline. :) Tekstura rumenila je kremasta te se predivno nanosi i blenda. Vrlo je lagano na koži i prilično je dugotrajno. Na ovim vrućinama je postojano cijeli dan. :) Pigmentacija im je srednja, no intenzitet boje se lako da nadograditi.



Ako naiđete na ova rumenila, svakako ih stavite u košaricu jer su kvalitetna i cjenovno vrlo pristupačna. :)



You Might Also Like

24 komentari

  1. Bas mi se svidja. Volim generalno njihova rumenila. Moram da pazim sa rumenilima da ih ne gomilam previse. Zato sam ovo preskocila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ovo je malecko. :D Ti opet imaš puno rumenila, a ja tek 3. :D

      Izbriši
  2. Odlicna nijansa, svidja mi se jako, kupujem prvom prilikom!:)

    ---
    I'm new here so feel free to check out my blog :)
    http://glamorshell.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. krasna nijansa, baš dobro izgleda :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja maline mi je predivna :D Uopće ga nisam zamjetila :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je. :) Kad pogledaš na policu sa tom kolekcijom, njih zadnje primijetiš. :D Barem ja jesam, jer su malecka. :D

      Izbriši
  5. Super je ova bojica, i lijepo se uklopila u ambijent za fotkanje!

    OdgovoriIzbriši
  6. nijansa mi je krasna! nećkam se oko tih rumenila jer nisam baš na ti s kremastim teksturama kad su u pitanju rumenila. D:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Meni je ovo prvo kremasto rumenilo i mogu ti reć da mi ih je 10 puta lakše nanosit i blendat nego ona u kamenu/prahu. :P

      Izbriši
  7. Joj nijansa je predobra ali ja bježim od kremastih rumenila, ne znam zašto :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemoj, i ja sam prije i sad sam oduševljena i čekam trenutak kada ću kupit neko novo kremasto rumenilo. :D

      Izbriši
  8. Ja nemam nijedno kremasto rumenilo, čak mislim nijedno essence. Prije nekoliko godina obožavala sam njihovu šminku, ali više ne, ne privlače me :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kremasta rumenila mi se sve više i više sviđaju. :) Od Essence kozmetike kupujem samo ono što mi se svidi. Imam samo par njihovih proizvoda, nisam neki veliki obožavatelj. :)

      Izbriši
    2. Također :) ma probat ću jedno, nadam se :D

      Izbriši
    3. Isprobaj svakako, meni su puno lakša za korištenje i blendanje. :D Ja si planiram kupit NYX kremasto rumenilo, no vidjela sam da je i ArtDeco izbacio kremasta rumenila. Baš me zanima kakva su. :)

      Izbriši
  9. Super su mi fotke i sviđa mi se recenzija.. Ipak, nisam fan kremastih rumenila pa ću vjerojatno ovo preskočiti..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :)Ja opet imam samo 3 rumenila i nisam neka njihova ljubiteljica, no ovo mi se svidjelo i nekako mi je lakse za koristenje nego ono u kamenu/prahu.

      Izbriši
  10. I ja sam razmišljala neko vrijeme dali da se odvažim na kremasta rumenila, pošto još nemam nitijedno, a poslije ovog posta mislim da ću morat ugrabit jedno :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3