pages

17. 07. 2013.

Wishlist #2


Često u noćne sate gledam raznu kozmetiku na internetu i sastavljam wishliste. Danas vam donosim proizvode koje planiram kupiti, barem neke od njih jer znam da ne mogu imati sve od navedenog. :D U osmom mjesecu putujem za Njemačku pa bih većinu toga trebala tamo pronaći, well, sretno mi bilo. :D

U ovom postu neće biti previše teksta, samo slike i ispod navedeni proizvodi. Od većine proizvoda ne znam točnu nijansu jer mislim da ću kupovat kako mi se što svidi. :D

sve slike proizvoda su preuzete sa interneta*


NYX Eyeshadow Base in White
Bobbi Brown Matte Eyeshadow
NYX Matte Eyeshadow
Red Cherry Lashes
Chanel Le Volume De Chanel maskara


NYX HD Studio tekuća podloga
Revlon Colorstay C/O tekuća podloga


NYX Cream Blush
MAC Blush in Harmony


NYX Round Lipstick
Bobbi Brown Matte Creamy Lipstick
MAC Lipstick
P2 Lipstick


P2 Volume Gloss Nail Polish
Essie Nail Polish
Ciate Nail Polish


Benefit Iconic Set Do The Bright Thing
Benefit How To Look The Best At Everything

Ah, post mi je malo šaren. :D I, što se nalazi na vašoj wishlisti? ;)


Broj komentara: 12:

  1. Na mojoj WL je isto taj NYX HD puder i cim nabavim para ga kupujem jer konacno imam gde da kupim. I Revlonov puder mi je na wl ali to nemam gde da kupim.:(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da vam je NYX kozmetika napokon dostupna. :) Ja se dvoumim između ta dva i nikako da se odlučim :S

      Izbriši
  2. Predivna ti je WL - želim ti da na putu sve pronađeš što želiš :)
    Znaš što, da sve odjednom dobiješ ne bi ti bio toliki gušt kada bi to imala u rukama, a ovako se ipak imaš čemu nadati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) E baš tako :) Znam da neću sve kupiti jer planiram obnovit i garderobu, a i nema smisla da toliko odjednom potrošim na kozmetiku. Nisam kao hrčak što se tog tiče da skupljam ono što mi ne treba :D Kupujem ono što ću stvarno često koristit. :)

      Izbriši
  3. Baš divna wl, želim što pre da je preškrabaš!

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična WL :D! Ja sam sretna što sam se donekle držala svoje wish liste i kupila dosta stvari koje sam htjela. Benefit setovi su mi od nedavno na wl! Revlonov colorstay je odlican puder ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da si uspjela. :D Nadam se da ćeš upecat neki Benefit set, a isto tako se nadam da će Revlon CS bit i meni odličan. :D

      Izbriši
  5. isto i ja pravim wl, pa vremenom precrtam odredjene kao suvisne kad prodje "glad" :D
    Zelim ti da sto pre nabavis sve sto zelis :)

    OdgovoriIzbriši
  6. i meni su neki od essie lakova već poprilično dugo na wish listi :D
    jako lijepa lista želja, a posebno ovi benefit setovi :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Inace i nisam neka ljubiteljica lakova za nokte, no dobro, kupim si ponekad neku nijansu koja mi se svidi. :D Hvala ti. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3