pages

02. 08. 2013.

Mjesečni Favoriti - Srpanj 2013.

Danas vam donosim favorite za mjesec srpanj. :) Nema puno proizvoda jer po ljetu rijetko nosim šminku na licu, a preparativa se sastoji od svega par proizvoda tako da nisam nešto previše kozmetike isprobavala u zadnje vrijeme. No ipak se pronašlo par proizvoda koje volim. :)


Krenut ću s preparativom.




bareMinerals Purifying Facial Cleanser - Umivalica koja me oduševila na prvo umivanje. :D Jako je blaga, ne isušuje kožu, hidratizira  i nije mi izazvala nikakve iritacije ili začepila pore i sl. Kupila sam je kod Sare (Make up my day) kada je imala BlogSale, no dostupna je na feelunique.com po cijeni od nekih 130kn. Ako imate priliku, svakako je isprobajte. :)


HIPP Wasch Gel Sensitive - Imam osjetljivu kožu tijela i često nakon tuširanja mi koža bude crvena i iziritirana od gela za tuširanje, kao i od šampona. Taj problem sam riješila sa ovim gelom, jako je blag no lijepo ukloni sve nečistoće i što je najbitnije, koža mi više nije crvena nego je meka i mirišljava. :D


Avon Advance Techniques 360 Nourishment Moroccan Argan Oil - Obožavam ovo ulje. Nakon nanošenja ulja kosa bude meka, podatna, mirišljava i sjajna. Planiram kupiti šampon i masku iz ove linije jer sam pročitala dosta pozitivnih recenzija i vjerujem da bi i meni bili odlični kao i ulje. :)


Essence Like A Girls Night Out - Slatkast, voćni miris. Meni je predivan, obožavam ga nositi ljeti. :) Dugo traje na koži i prilično je jeftin, no nema onaj ‘’jeftin’’ miris kao neki jeftiniji parfemi, ako znate na što mislim. :D Dolazi u količini od 10 i 50 ml. Ja sam ga kupila u manjoj količini jer mi je praktičan za nošenje u torbici. Moje preporuke. :)


To je bilo to što se tiče preparativne kozmetike, na redu je par proizvoda dekorativne kozmetike. :)




Rimmel Stay Matte puder u kamenu - Vjerujem da je većini poznat i da ga većina koristi. Odličan puder koji dobro matira, a nije skup. Na mojoj mješovitoj koži izdrži i više od 5 sati bez probijanja sjaja, doduše, po ljetu se to vrijeme skraćuje na nekih 3 sata, no idalje sam vrlo zadovoljna.


Essence Guerilla Gardening kremasto rumenilo - Detaljnu recenziju možete pročitati ovdje, a vamo ću jedino napisati kako mi je žao što je rumenilo limitirano izdanje. :/


Catrice Lip Appeal sjajilo - Dobila sam ga na poklon od Sare (Make up my day) i prekrasno je. Nijansa je baš po mom ukusu i rado je nosim ovo ljeto. :) Hvala Sari. <3


Manhattan Soft Mat LipCream - Kada želim nositi ruž koji stoji na usnama cijeli dan, odaberem ovaj. Kao što samo ime kaže, mat je i primijetila sam lagano isušivanje usana, no to kasnije riješim balzamom. Nijansa koju ja posjedujem je 53M, breskvasto koraljna nijansa koja je stvorena za ljeto. :)

To su bili moji favoriti za mjesec srpanj, a koji su vaši? :)



Broj komentara: 7:

  1. Jako volim dječje kupke i mlijeka, a i kreme za lice. Baš me zanima ovaj Hipp gel. Inače sam najčešće koristila Becutan, Niveu i Babylove. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, meni predivno mirišu, a i njeguju kožu. :) Od navedenih jedino nisam Niveu isprobala, ja i njihova kozmetika baš i nismo na ti. :D

      Izbriši
  2. Ana Maria, super su ti favoriti srpnja :)
    I sama volim dječje kupke i mlijeka, nedavno sam si na policama Kozma uzela par stvarčica :D
    Drago mi je da ti se sjajilo svidjelo, kao i umivalica (a još mi je draže što si oboje uvrstila u mjesečne favorite) :) :) Nema na čemu, zaslužila si ti i puno više :) kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dječje stvarčice su zakon. :D Puno ti hvala na lijep riječima. :) Pusa draga. :)

      Izbriši
  3. Jako me sad intrigira BM umivalica :D Rimmelov puder i ja imam i stvarno je za tu cijenu odličan! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična je. :D Je, stvarno je dobar. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3