pages

08. 08. 2013.

Putujem.. :)

Pozdrav drage moje. :) Sutra odlazim na put u Njemačku i neću biti aktivna na blogu nekih 2-3 tjedna. Kada se vratim očekuje vas puno slikica i mojih dojmova. :) Uživajte mi i šaljem vam puno pusa. :)


Broj komentara: 14:

  1. Odgovori
    1. Hvala Mirna. :D Nadam se da će bit dobar. ;)

      Izbriši
  2. Srecan put! :) Ocekujemo gooomilu fotografija!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan put i svrati u DM po P2 kozmetiku!!! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sretno stigla. :D Hocu, svakako. :) Prvi puder koji sam koristila je bio p2, a bome i ruz i maskara. :D

      Izbriši
  4. Draga, sretan put, lijepo se provedi, prošetaj i za mene i nakupuj se divnih stvarčica sukladno tvome budžetu :D
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) Hocu, hocu. :)Joj taj budzet.. da je barem malo veci ahhah Ovako sam na sto muka :P
      Kiss ;)

      Izbriši
    2. Ma i kad bude veći,biti ćeš na sto muka, nema nam pomoći :D
      Samo ti uživaj!
      kiss

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3