pages

07. 09. 2013.

Catrice Absolute Eye Colour Mono sjenila

Obožavam neutralne nijanse sjenila, a pogotovo matt finish. Vjerujem da vam je poznato to da se takva sjenila teško nalaze na našem tržištu. Ako nijanse i jesu matt i neutralne, onda su slabo pigmentirane i sjenila se truse. Ja nikad zadovoljna. :D Dvoumila sam se između kupnje Catrice ili ArtDeco sjenila, no odluka je ipak pala na Catrice. Odabrala sam 4 nijanse koje svakodnevno nosim, dvije od njih su matt, a dvije imaju nekakav svilenkast, satenski (ako je to ta riječ) finish. :D




Catrice u svom asortimanu nudi 24 različite nijanse, od neutralnih pa sve do jarkih nijansi različitih tekstura. Sjenilo dolazi u prozirnoj i čvrstoj ambalaži te sadržava 2g proizvoda. Rok trajanja je 24 mjeseca od otvaranja proizvoda. Cijena proizvoda iznosi 23,90 kn, a dostupan je u DM-u, Kozmu, Mulleru.





660 Ice White Open


Bijela nijansa (na swatchu izgleda kao da je boja bež, no nije) koja u ambalaži izgleda matt, no na koži i kapcima ima onaj satenski/svilenkasti finish. Nisam pretjerano zadovoljna teksturom ovog sjenila. Teksturu bih opisala kao ‘’kredastu’’ (blesava riječ) jer se dosta trusi i pigmentacija je prilično loša. Ovo sjenilo nanosim preko cijelog kapka kao bazno sjenilo. Sigurno ne bih ponovila kupnju.


140 The Captain Of The Black Pearl


Ultra pigmentirano crno sjenilo koje se nažalost dosta trusi pa bih savjetovala običan spužvasti aplikator za nanošenje, mokro nanošenje ili jako meku četkicu te tapkanje sjenila na kapak. Na taj se način sjenilo uopće ne trusi. Ovo sjenilo ima neke blesave i nepotrebne ogromne šljokice, no hvala Bogu, pri nanošenju otpadnu i ostane samo matt crna boja.




350 Starlight Expresso


Definitivno moje najdraže sjenilo. :D Obožavam ga! Matt sivo-smeđa nijansa visoke pigmentacije. Tekstura je prefina, meka, kremasta i predivno se nanosi. Kako to inače biva, uvijek izbace meni najdraže proizvode iz asortimana, pa sam kupila još 2 takva sjenila, pa nek se nađe. :D

080 Go, Charlie Brown!


Smeđa nijansa srednje pigmentacije. Iako sam u više navrata pročitala da je ta nijansa matt, nikako se ne bih složila sa tom tvrdnjom. U ambalaži uistinu izgleda matt no kada se nanese također ima onaj satenski finish. Tekstura je fina, mekana i sjenilo se ne trusi.


L-R: 140 The Captain Of The Black Pearl, 350 Starlight Expresso, 080 Go, Charlie Brown!, 660 Ice White Open.



Sve u svemu, sva sjenila su postojana i dobar su omjer cijene i kvalitete. Dok ne kupim predivna Bobbi Brown sjenila koja su san snova, ova će biti dovoljna za sad. :D

Posjedujete li neko Catrice sjenilo? Kakve nijanse i teksture kod sjenila najviše volite?



24 komentara:

  1. volim catrise sjenila..i zelim ih skupiti sve,bez obzira na to sto se truse ili nisu dovoljno pigmentirani,ja ih obozavam!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam hrpu Catrice sjenila i mat su mi najdraža, ali sva su jako dobra. Općenito najviše volim mat sjenila i šteta je što je ponuda tako ograničena, a da su dobra, pigmentirana i da nisu kredasta.

    Probaj ipak Art Deco mat sjenila. Predivna su, mekana, pigmentirana, lijepo se nanose, minimalno truse i traju cijeli dan :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to što kažeš, teško je pronaći dobra mat sjenila kod nas. ArtDeco sjenila ću svakako isprobati, čine mi se odlična. :) Hvala za preporuku. :)

      Izbriši
  3. Prve tri slike izgledaju kao ljubičasta sjenila.. :/
    Ali,swathevi mi se sviđaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slikala sam kad je sunce zalazilo i nije bilo pretjerano puno svjetlosti pa vjerojatno zato. :)

      Izbriši
  4. Boze kako su predivne nijanse, a posebno 350 Starlight Expresso! :) Tako sam tuzna sto ih ovde nema. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hjoj, kako bi bilo krasno kada bi svi kozmetički brandovi bili dostupni svugdje. :D

      Izbriši
  5. 350 Starlight Expresso je prekrasna nijansa! Nemam naviku kupovati mono sjenila jer ih nekako uvijek negdje zametnem pa se niti ne sjetim koristiti. Zato si radije kupim Sleek paletu i za 75 kuna imam sve na jednom mjestu :D, što je i puno povoljnije od kupnje mono sjenila, osim ako mi neka nijansa baš zapne za oko.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, palete su povoljnije i sva sjenila su na jednom mjestu, no šta ću kad ne naručujem kozmetiku preko neta. :D Bojim se počet uopće jer vjerujem da to ne bi dobro završilo ahahh

      Izbriši
  6. Ej baš su dobre boje. Nisam nešto obraćala pažnju,ali mi se baš sviđaju ovdje.

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivna su!! Posebno mi se dopada 350 Starlight Expresso kojeg oduvijek želim kupiti, ali nekako na njega uvijek zaboravim jer nakupujem hrpu drugih stvari i tako nikako da dođe na red :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau bas su pigmentovane :) Steta sto nema u Srbiji da se pocastim nekom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, izuzev bijele. :D Nadam se da će doći i kod vas Catrice kozmetika jednog dana. :)

      Izbriši
  9. Ponekad mi se čini da je potraga za dobrim mat sjenama nemoguća misija :) Ponekad izgleda kao mat ali kada nanesem nije to ni M od mat. Starlight Expresso je odlična nijansa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjećam. :D Je, nosim je gotovo svakodnevno. :)

      Izbriši
  10. Kod mene se Kozmo zatvorio pa više nemam gdje kupiti Catrice, ali svakako su me se dojmila ova sjenila. I ja volim takve nijanse :) crna je apsolutno divna, pigmentacija je fantastična <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako se ne varam, zatvorio se i u Osijeku no ja Catrice kozmetiku većinom kupujem u DM-u. Je, nijansa je stvarno krasna. :)

      Izbriši
  11. Volim catrice sjenila, imam ih 4..a ova su predivna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kvalitetna, a cjenovno pristupačna. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3