pages

25. 09. 2013.

New In #3

Danas vam donosim post o proizvodima koje sam kupila u posljednjih mjesec – dva. Nema puno proizvoda jer sam kupovala samo ono što mi je bilo 'potrebno' :D

 Pa krenimo. :)


Maybelline Colossal Volum' Express 100% Black maskara – Nakon što sam potrošila L'oreal Volume Million Lashes maskaru (klik za recenziju) odlučila sam se ponovno vratiti Maybelline maskarama i isprobati ovu. :) Daje odličan volumen, predivno produži trepavice, ne sljepljuje ih i postojana je.  Zadovoljna sam. :)

Maybelline Colossal Volum' Express Color Shock – Nikada nisam koristila maskaru u boji i htjela sam je isprobati. Odlučila sam se za ljubičastu nijansu koja predivno istakne zelenu boju mojih ''hazel'' očiju. :D Sve gore navedeno za crnu Colossal maskaru vrijedi i za ovu.


P2 Pure Color lipstick – Pigmentirani, kremasti, postojani.. ma jednostavno predivni ruževi. :) Odabrala sam samo 3 nijanse iako sam planirala puno više, ja sam nažalost bila u krivo vrijeme u Njemačkoj jer su taman u to vrijeme izbacili pola nijansi koje sam ja htjela kupiti. :/

Catrice Ultimate Color lipstick – Već sam pisala recenziju ovih ruževa pa se neću ponavljati. :D Kupila sam nijansu 010 Be Natural i često je nosim u zadnje vrijeme. :)



Catrice Mono eyeshadow – Odlična sjenila koja sam nedavno recenzirala pa svratite na recenziju ako vas zanima više detalja. ;)

L'oreal Super Liner Perfect Slim – Svoje oduševljenje sa ovim proizvodom sam već izrazila putem recenzije koju možete pogledati ovdje. :)



Catrice Light Reflecting korektor – Nemam nekih velikih problema sa podočnjacima pa je ovo savršen proizvod za mene. Super prekriva plavu i ljubičastu boju koja je lagano izražena na mojim podočnjacima te predivno posvijetli to područje. Ne bih ga preporučila onima koji imaju prilično tamne podočnjake jer bi im ovo bilo kao da su nanijeli toniranu kremu na to područje. :D

NYX Blush – Napokon je u mojim rukama. :D Mjesecima sam ga tražila u Douglasu no nikada nije bilo Taupe nijanse koju toliko dugo želim. Odličan proizvod za konturiranje za nas svijetlo pute. :)


Essence Frame4Fame Single Lashes – Nemam što posebno reći o ovim umjetnim trepavicama, ne izgledaju plastično i nisu skupe. :D Iskreno, ne znam kako neko uspije napisat post od 10km o umjetnim trepavicama. Meni je kod umjetnih trepavica bitno da ne izgledaju plastično i da imaju fleksibilan rub, a ne da je čvrst i tvrd. :D

P2 Perfect Look lip liner – Ovo je doslovno lip liner jer  sa njim možete samo ocrtati rub usana, nikako ga se ne može nanijeti na cijele usne jer je olovka jako suha i počinje se mrviti i uvlačiti u borice.




Avene termalna voda – Dobra stara termalna voda. :D Ja je najčešće koristim za ublažavanje užasnog osipa koji dobijem od znoja i vrućine (oh happy me) nakon vježbanja.

Afrodita Hydra Thermal maska za lice – Namijenjena je za dubinsku hidrataciju kože i još je nisam isprobala pa ne mogu ništa reći o njenom učinku.



Avon Long & Beautiful šampon i regenerator – Moja kosa od ova dva proizvoda bude svilenkasta, lepršava i mirišljava no samo jedan dan. Sutradan se počne užasno petljati, nema sjaja i bude masna :S No to nije do šampona i regeneratora već do moje kose. U zadnjih mjesec dana se užasno brzo zamasti, jako se petlja, sva je nekako frizzy i počela je opadati kao blesava. Prije ovog šampona sam koristila Elseve šampon pa je možda on krivac, tko zna. Napraviti ću pauzu sa ova dva proizvoda i probati ih tek nakon što potrošim šampon koji ćete vidjeti malo niže u ovom postu.


Das Gesunde Plus Omega 3 – Kapsule za koje se nadam da će popraviti moje trenutno stanje jer mi je imunitet pao, prehlađena sam i imam prilično puno problema sa kožom i kosom. Uz njih ću uzimati minerale i vitamine i držati šapice da će biti bolje. :D

Subrina Recept šampon protiv ispadanja kose – Kao što sam već ranije spomenula, kosa mi užasno opada već više od mjesec dana, a i jesen je tu pa sam se odlučila za ovaj šampon. Nadam se da će biti od pomoći. :)

Ricinusovo ulje – Koristim ga za njegu trepavica i kose.


Essence Express Dry Drops – Ja inače ne volim lakiranje noktiju jer nemam vremena i volje čekati dok se lak osuši i nadam se da će ova stvarčica biti od pomoći da opet zavolim lakiranje noktiju. :D

Essence Ultra Strong Nail Hardener – Kako mi koža i kosa nisu u najboljem stanju, tako su i nokti nastradali, postali su tanki i lomljivi pa mi je potrebno nešto za njihovo jačanje.

Ebelin odstranjivač laka za nokte – Obožavam ovu stvarčicu jer je jedna blaznica dovoljna za svih 10 noktiju i lak se lako skida. :)


L'oreal Elnett de Luxe sprej za zaštitu od topline – Ima divan miris, daje volumen i ne sljepljuje kosu. Što se tiče zaštite od topline, prekratko ga koristim da bih mogla vidjeti ima li učinka.

Balea uljni kremasti gel za tuširanje – Gel lijepo njeguje kožu i ima predivan miris koji se zadržava duže vrijeme nakon tuširanja. :)


Afrodita  Young & Pure Refresh tonik – Koristila sam ga samo dva puta i za sada mogu reći da mi tonik nije iritirao kožu, ugodno miriši i koža bude meka nakon nanošenja. Ne sadrži parabene i silikone.

L'oreal Skin Perfection Micellar Solution – Samo jednom sam je koristila i ostala oduševljena. :) Sa lakoćom skida sav make-up, ne iritira kožu i ne peku me oči od nje. Zadovoljna sam. ;)

Cadeavera Supersoft piling – Jučer sam otišla u Muller sa namjerom da kupim nekakav piling za lice, no nisam našla nijedan osim nekog Neutrogena u zelenom pakiranju za kojeg nikad nisam pročitala niti jednu recenziju. Primijetila sam ovaj piling i odlučila mu dati šansu jer ionako ne bi bila šteta ako ne valja jer je cijena ovog pilinga nekih 11 kuna. :D 

Što ste vi kupovali posljednjih dana? Jeste li koristili neki od ovih proizvoda? :)





22 komentara:

  1. Probala sam ovaj Essence lak za jacanje noktiju i super je. Takodje imam i Nyx rumenilo ali u drugoj nijansi, ali to naravno znas da je odlicno. Jako lepi noviteti. Svasta sam i ja mislila da kupim od ovoga.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam nalakirala nokte sa njim, stvarno ih učvrsti. :D Bome je, vjerujem da ću kupiti i neku drugu nijansu. Hvala ti. :) Nadam se da ćeš kupiti ono što planiraš. ;)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Nadam se da ti svoje voliš jednako kao i ja. :D Hvala. :)

      Izbriši
  3. Odličan shopping! :DD
    Jako mi se sviđaju ruževi i drago mi je da si konačno nabavila NYX Taupe! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mell, drago mi je da dijeliš svoju sreću samnom ahah :D

      Izbriši
  4. Nyx rumenilo si kupila u Njemackoj ili? :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni narocito zanimljivo izgledaju ovi P2 ruzevi jer ih kod nas u BiH nema, pa mi odmah privlacniji :-)
    Kod mene obrnuto, nokti kandže, kosa tri dlake :-(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p2 ruževi su stvarno odlični. :) Jao :S Mene sve to užasno živcira, jel' ta kosa ne može biti malo zahvalnija? Prestala sam ju učestalo peglat i kovrčat, farbam je svakih 5 mjeseci, ne maltretiram je i njegujem je, a ona meni tako. :S haha

      Izbriši
  6. Jaaaao, NYX Taupe :( želim, želim želim. Totalno sam se navukla na NYX i ne mogu da dočekam da ga nađem negdje i opskrbim se Taupe rumenilom i Jumbo olovkama :D
    Gledala sam ovaj Catrice korektor ili šta je već jer mi treba iluminator. Je li baš fino posvijetli, jer imam korektor za podočnjake, baš mi iluminator treba? :D

    Sviđa mi se ovaj sprej za zaštitu od toplote, baš ću pogledati ima li ga kod nas :D

    I Loreal micelarna <3 Upravo sam pisala recenziju i volim je jaako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ga napokon nabaviti jer znam kako je to kada ga toliko dugo želiš i onda ga se na kraju dočepaš. :D Jumbo olovku imam samo u crnoj nijansi i još planiram kupiti bijelu, ostale me ne privlače previše. :D
      Catrice korektor ti neće pretjerano posvijetliti područje oko očiju, ima mrvicu manje tih sjajnih čestica od recimo YSL Touche Eclat iluminatora, no idalje dobro odrađuje svoj posao. :D Znači nije običan korektor već sadrži te iluminirajuće čestice, no one nisu toliko vidljive. Najbolje isprobaj neku nijansu u drogeriji pa izađi na sunce, pogledaj kako izgleda i vidi da li ti je dovoljno dobar. :D
      Nije loš, ima ga u tri varijante: za volumen, ravnu kosu i kovrčavu. ;) Micelarna je stvarno odlična. :D

      Izbriši
  7. Predivne stvari kod tebe!! Slinim i definitivno moram ovaj mjesec u shopping, već je vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. ;) Odi ti samo u shopping, izliječit dušu malo ahah :D

      Izbriši
  8. u kojem douglasu si našla nyx rumenilo? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stuttgart, Njemačka. :) Mislim da je u RH NYX jedino dostupan u Osijeku (Daniel Cosmetics), za Zagreb nisam sigurna.

      Izbriši
    2. da, u zagrebu ima samo olovki za oči i usne, i to ne jumbo :(
      hvala na odgovoru! :D

      Izbriši
    3. Šteta što nema više proizvoda. :S
      Uvijek. :D

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3