pages

01. 09. 2013.

p2 Darivanje. :)


Ovo je moje prvo darivanje u znak zahvalnosti svima koji me prate, komentiraju i čitaju moje postove. :) Nagradica sadržava p2 kozmetiku i nadam se da će vam se svidjet. :)


Pravila :
- morate biti fan moje facebook stranice ''Make It Beautiful'' 
- u komentarima ispod ovog posta napišite marku i nijansu vašeg najdražeg ruža
- također, skupa sa gore navedenim, u komentaru napišite vašu e-mail adresu te ime pod kojim me pratite na facebooku.

Darivanje traje do 14. 09. 2013 do 23:59h.
Darivanje je otvoreno samo za područje Hrvatske.
Pobjednika bira random.org
Osobe koje su ostavile više od jednog komentara ili nisu ispunile sve zahtjeve, bit će diskvalificirane.

Sretno svima. :)


Broj komentara: 89:

  1. BasicBeauty RM21 iz Limonija :))
    anatetlo@gmail.com
    anamarija tetlo

    OdgovoriIzbriši
  2. MAC Lady Danger :)
    ruzi.orsolic24@gmail.com
    Ruzica Orsolic

    OdgovoriIzbriši
  3. email- lovestoriii@gmail.com
    fb - Mihaela Kolić

    Najdraži ruž mi je catrice ultimate color Pink me up :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga, nadam se da si se super provela u Njemačkoj i da si malo shoppingirala :) Darivanje je predivno i svaka ti čast na pažnji za svoje čitatelje - budući imam dva P2 ruža nekako mi se ne čini fer da drugima oduzimam tu šansu da probaju ove divote, pa ovog puta neću sudjelovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo sam shoppingirala, baš malo. :D Dođem tamo, i držim proizvod koji želim u rukama i samo ga vratim nazad. Ne znam šta mi je bilo, a znam da ih vamo ne mogu nabavit, pogotovo Benefit stvarčice. :P Divno od tebe. :) Nadam se da će nagradica otići u prave ruke i da će ta osoba uživati u njoj. :)

      Izbriši
    2. Eh da, i meni se slično dogodilo prošle godine u Francuskoj. Nemoj žaliti, biti će još prilika :D

      Izbriši
  5. Golden rose #53
    email : ana.bandjak@gmail.com
    fb: Ana Bandjak

    OdgovoriIzbriši
  6. Rimmel 070 Airy Fairy
    i.miscevic90@gmai.com
    Ivana Miščević

    OdgovoriIzbriši
  7. Jooooj kako želim, želim, želim P2!!!
    Inače ne igram igre i darivanja, ali sada jednostavno MORAM!

    Imam puno najdražih ruževa, ali evo ovih dana najviše nosim Maybelline VIBRANT MANDARINE COLOR sensational u nijansi 914.
    Pratim te pod "Lenkina Šminkaonica"
    lenka.makeup@gmail.com

    Sretno svima! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Catrice 206 It's a matt world
    Barbara Slaviček
    barby996@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  9. stelacro555@gmail.com
    sd sequin

    najdraži ruž mac nicki minaj 2 u kombinaciji s golden rose 127 haha :D

    OdgovoriIzbriši
  10. manhattan 57D
    posavac.marijana@gmail.com
    Marijana Burić

    OdgovoriIzbriši
  11. Rimmel Airy Fairy
    l.m.jelavic@gmail.com
    Lucija Marta Jelavić

    OdgovoriIzbriši
  12. Super darivanje :D Ne mogu vjerovat da te ne pratim na fejsu, a bila sam uvjerena. Uglavnom, pogreška ispravljena :)

    Najdraži ruž mi je trenutno YSL Rouge Volupte u nijansi 27 Rose Paris.

    petitecherie25@gmail.com
    Petite Chérie

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D I meni se to par puta desilo, budem uvjerena da pratim nečiji blog, kad ono piše ''Sviđa mi se'' ahhah :S

      Nadam se da ću i ja jednom kupit taj ruž, baš ga želim. :)

      Izbriši
  13. najdraži ruž mi je max factor colour elixir u nijansi English Rose *_*

    dijana.talaja@gmail.com
    Dijana Talaja

    tnx na darivanju :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  15. catrice ultimate colour 110 pink me up

    miaaa.matosevic@gmail.com
    mia matosevic

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlično darivanje, sretno curkama! ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. Najdraži ruž mi je L`oreal Color Riche L’OR ELECTRIC 402 Electric Fuschia

    lokas7@net.hr
    Ivana Winnie Božičević

    OdgovoriIzbriši
  18. Trenutno najdraži Catrice 140 Pinker Bell :)

    lana.gotvald@gmail.com
    Lana Gotvald

    pusa! <3

    OdgovoriIzbriši
  19. Darivanje je stvarno divno! :) iako očekujem tvoj paketić, ja ću se ipak prijaviti za darivanje jer želim oduzeti šanse lovcima na nagrade, hehe :D (grozna sam)

    uglavnom, meni je najdraži ruž Chanel Coco Boy jer je jednostavno divan, njeguje i odgovara svakom godišnjem dobu. A i ipak je to Chanel <3

    fb: Mirna Matković i Lipstick's blade

    lipsticks-blade@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aahaha, samo naprijed. ;) Ionako nijansa ruža nije kao što sam tebi odabrala. :D

      Valjda ću se i ja uskoro dočepat nekog Chanel ruža. :D

      Izbriši
  20. L`oreal Color Riche L’OR ELECTRIC 402 Electric Fuschia
    barbara-zizic@live.com
    Barbara Lillth

    OdgovoriIzbriši
  21. Mua shade 7 :)

    FB: Marija Biber
    mail: marija_b1@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  22. Super darivanje i želim ti puno fanova na blogu i fb-u:-)

    Moj najdraži ruž je Max factor color elixir u nijansi Bewitching coral:-)

    kripesut@gmail.com na fb-u te pratim pod: Kristina Pesut

    OdgovoriIzbriši
  23. Super darivanje:-****

    Moj najdraži ruž je Max fractor color elixir-Bewitching coral

    kripesut@gmail.com na fb-u: Kristina Pesut

    OdgovoriIzbriši
  24. MAC Yash je moj najdraži nude ruž.
    silvija2011@gmail.com
    Silvija Putanec

    OdgovoriIzbriši
  25. Darivanje je super, nikako da isprobam p2...

    Najdraži ruž mi je L'oreal color riche star secrets 714 Blush Scarlett
    gogabrezovecki@gmail.com
    FB: Gordana Brezovečki

    OdgovoriIzbriši
  26. najdrazi mi je avonov iz linije Hidrocolor Rubies nijanse Fuchsia Fame
    na fejsu Brigita Matic
    brigtiamatic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  27. Golden Rose 127 <3

    iva.pistelek@yahoo.com
    Iva Pištelek

    OdgovoriIzbriši
  28. Rimmel 070 Airy Fairy moj najdraži ruž za usne :D
    karolina.jokic@live.co.uk
    Karolina Jokić

    OdgovoriIzbriši
  29. 080 my red card - Catrice
    FB: Lena Ćosić
    mail: lenajelenacosic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  30. Valentine od avona,smedi
    snjeza.micko90.sm@gmail.com
    Snjezana Hajdin Mamula

    OdgovoriIzbriši
  31. Max Factor Colour Elixir 715

    sf1983@gmail.com
    Maja Elez Mladenović

    OdgovoriIzbriši
  32. L'oreal Color Riche,Rouge Penelope 710
    knajter@gmail.com
    fb:Andrea Knajter

    OdgovoriIzbriši
  33. Trenutno koristim L'Orealov ruž-dating coral br 301,pa sam tako i oduševeljna sa njim i trenutno mi je omiljeni.
    fb-Snežana Tomić
    tomielle@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  34. Catrice 260 It's a matt world,red

    Nataša Radić
    natasa.radic8@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  35. Golden Rose #114

    Antonia Pnatelić
    cherryfreya@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  36. Oriflame Cabaret Red najdraža mi je nijansa ruža
    Marina Fulir, marina.fulir@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  37. Gordana Mandić Čotra
    gmcotra@gmail.com

    Najdraži ruž mi je PUPA nijansa Red Wine sa tamnim obrubom i NUDE

    OdgovoriIzbriši
  38. najdraži mi je Catrice ultimate colour pink me up!
    satosekn87@net.hr
    FB:Marica Satošek

    OdgovoriIzbriši
  39. Najdraži ruž mi je Manhattan 54P :-)
    Pratim te putem FB Samanta Barukčić
    samantica.oli999@gmail.com :-)
    Samanta Barukčić

    OdgovoriIzbriši
  40. Infallible® Le Rouge - coral

    kisica@gmail.com
    Anita Baćurin

    OdgovoriIzbriši
  41. Deborah Atomic Red

    dkovacevic08@gmail.com
    Dijana Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  42. catrice ultimate colour 110 pink me up

    Anica Mirosavljević
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Oriflame Cabaret Red

    Anica Mirosavljević
    amirosavljevic@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  44. Nemam svoj najdraži, ali trenutno imam Catrice Ultimate Colour #130 Frozen Rose i sviđa mi se.
    FB: Terezija Gasparovic
    teratera555@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  45. Najdraži ruž mi je CATRICE COLOUR pink me up ljiljana_darda@hotmail.com ljiljana bošnjak gligorević

    OdgovoriIzbriši
  46. Oriflame Colour Attraction 12125 Rosewood
    knezevicg@net.hr
    fb: Gordana Knežević

    OdgovoriIzbriši
  47. Nemam svoj najdrazi ali inace koristim iz avona hidrokolor cappucino i dobar mi je

    ana.brlic24@gmail.com

    FB: Ana Brlic

    OdgovoriIzbriši
  48. Rimmel 070 Airy Fairy
    antonija.jeger@gmail.com
    Antonija Jeger

    OdgovoriIzbriši
  49. Najdrazi ruz mi je Avonov Winter Wine :) Savrsen za svaku priliku.
    Hvala na pruzenoj sansi i zelim ti jos puno postova!
    frankasanta@hotmail.com
    Franka Santaleza

    OdgovoriIzbriši
  50. Divno, divno darivanje :)

    Moji najdraži ruževi su Catrice 160 Tell me a Berry-tale (nažalost povučen zimus :( ) i Chanel Rouge Allure 28 Romantic :) Prvi je taman tamno crvene boje koja odgovara mojoj puti, dok je drugi my lips but better :)


    Email: darkangel2011@gmail.com

    FB: Nyx's Cutie Pies

    OdgovoriIzbriši
  51. Catrice 140 Pinker Bell i imam jedan crveni od maybellina,ali sam mu otkinula naljepnicu pa ne znam nijansu ni ime :D
    Pratim te pod imenom Vlatka Toljan na facebooku,twiter VlatkaToljan.
    Mail: vlatka1991@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  52. Najdraži ruž mi je Manhattan 34N.
    meggi.duvnjak@hotmail.com
    fb. Magdica Duvnjak

    OdgovoriIzbriši
  53. Najdraži ruž mi je AVON nude peach.

    josipa24@hotmail.com
    FB: Josipa Kristić

    OdgovoriIzbriši
  54. Lasting finish by Kate Moss
    kathrina510@gmail.com
    Kathy Pu

    OdgovoriIzbriši
  55. Najdraži ruž Oriflame LIP FESTIVE boja Dazzle Brown.
    mail: tamara_franjevic@hotmail.com
    Na facebooku: Tamara Franjević

    OdgovoriIzbriši
  56. FB: Slađana Sušilović
    email: sladana.susilovic@gmail.com
    Najdraži ruž mi je MAC RiRi Woo.

    OdgovoriIzbriši
  57. AVON Hidrokolor ruž za usne, nijansa Pout.
    kaljikovic.katarina@gmail.com
    Katarina Kaljiković

    OdgovoriIzbriši
  58. Maybelline 130 Pink Possibilities - nježna roza nijansa
    hanna012003@yahoo.com
    Hanna Ruža Matich

    OdgovoriIzbriši
  59. Najdraži ruž mi je Manhattan 54P :-
    Spomenka Grgić
    spomenka9@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  60. Jako volim Loreal ruževe i sjajila, a najdraži mi je Loreal Rouge Caresse Mauve Cherie. Ovi ruževi mi se čine pravi mladenački jer nisu jako pigmentirani i savršeni su za mene jer, moram priznati da baš ne znam nanositi ruž na usne... :)
    Ovo darivanje mi je super! Do sada nikad nisam stavljala umjetne trepavice i baš bi htjela isprobati!! :)
    ljubikis@gmail.com
    Facebook: Ljubica Kemenović

    OdgovoriIzbriši
  61. golden rose 127

    FB Marica Opačak

    mare_opacak@yahoo.de

    OdgovoriIzbriši
  62. Moj najdrazi ruz je Loreal 285.Makar puno nijansi koristim ali ova njezno rozna mi najbolje odgovara.
    suzana.sainovic@gmail.com
    FB;Suzana Šainović

    OdgovoriIzbriši
  63. Super pokloni :)

    Najdraži ruž mi je Lancôme L'Absolu Nu - nijansa 301 Rose Subtil

    FB: Andrea Čretni
    monica.bell22@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Manhattan Lips2Last ruž
    ljubica.hosnjak@gmail.com
    Pratim Vas na fejsu :)

    OdgovoriIzbriši
  65. Essence, glamour queen. Skoro sam ga otkrila i obozavam ga :) Inace priznajem da nemam sad bas jedan omiljeni koji stalno koristim, zato sto ruzeve jaaako puno koristim i obozavam isprobavati nove, tako da dok 2-3 puta kupim isti ruz vec su mi na listi 5-6 novih :)
    FB: Vesna Ikić ex Takač
    vesna.ikic1967@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  66. Loreal Color Riche L’OR ELECTRIC 402 Electric Fuschia
    domianko@gmail.com
    FB Ljiljana Stanić

    OdgovoriIzbriši
  67. Najdraži mi je Bourjois 11 Fraise Remix..
    Dominique Mario Bubanjac na facebooku..
    dominique.bubanjac@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  68. Golden rose ruž #57
    FB: Tanja Hercigonja
    mail: tanja.hercigonja@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  69. Najdraži ruž mi je Catrice Ultimate Colour, nijansa 050 Princess Peach :)
    Inka Malešević, shmizlaa@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  70. Najdraži ruž mi je Catrice 206 It's a matt world

    FB: Emina Hlobik
    emina108@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  71. Najdraži ruž: Rimmel Moisture Renew Notting Hill
    mail: suncica-negra@net.hr
    fejs: Blue Panther Sandrinne

    OdgovoriIzbriši
  72. super darivanje :-)

    fb : Ines Obradović
    ines.obradovic@gmail.com

    najdraži ruž mi je Golden Rose 56

    OdgovoriIzbriši
  73. Max Factor Colour Elixir - Mulberry

    FB Gabrijela Osijek
    gabrielle24@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  74. Avon Perfect Kiss, peach peck
    FB: Susana Pizeta
    suz.pizeta@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  75. Lancôme L'Absolu Nu - nijansa 301 Rose Subtil

    FEJS: Marina Paradžik
    marina90zg@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  76. OD ruževa mi je trenutno najdraži Catrice - Be natural. Al moja lista najdražih se često mijenja :D
    Pratim kao Marina Biljak.
    isollea at gmail dot com

    OdgovoriIzbriši
  77. Najdrazi ruz mi je Lancome L'absolu Nu, nijansa 302.
    FB profil: Marica Spoljar, mail: marica.spoljar@hotmail.com.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3