pages

10. 10. 2013.

Mini New in #1




Evo mene opet sa novim 'New In' postom. :D U prošlom postu ovakvog tipa ste mogli vidjeti više proizvoda, a ovaj puta ću vam pokazati svega par stvarčica koje već dugo dugo želim, a napokon su u mojim rukama. :D


Benefit the Porefessional baza za lice - Trebala mi je neka dobra baza za lice i odluka je pala na ovu bazu koja obećava smanjenje vidljivosti pora kojih imam previše na području nosa i obraza. Nisam je još isprobala na licu, no kako sam nestrpljiva, nanijela sam je na ruku i za sad su dojmovi: soo smooth. :D


Benefit benetint lip&cheek stain - Predivna ružičasta nijansa koja u trenu podigne cijeli look, obrazi izgledaju svježe i prirodno. :) Ono što me stvarno oduševilo na prvu kod ovog proizvoda je njegov miris, miriše po ružama, mmm. :D


Benefit Hello Flawless Oxygen WOW tekući puder - Tekući puder koji daje onaj svjež, dewy izgled lica. Sadrži SPF 25 što za nekoga može biti loša, a za nekoga dobra stvar, meni osobno ne smeta. :) Još ga nisam isprobala pa ne mogu reći kakav je na licu.


Ben Nye Banana Luxury Powder - Eh, pa za ovu kupnju je ''kriva'' Mell koja ga je nahvalila uzduž i poprijeko. :D Nadam se da će i meni biti odličan kao i njoj. :)


Annayake Mousse Nettoyante kremasta umivalica za lice i Shiseido Eye&Lip skidač make up-a - Tek čekaju isprobavanje. Od Annayake kozmetike još ništa nisam isprobala i ovo mi je njihov prvi proizvod, valjda neće imati neke negativne učinke na moju kožu. :D

I to bi bilo to. :) Što ste vi kupovali zadnjih dana? :)

24 komentara:

  1. Di si kupila ove lijepe stvarčice od Benefita i Annyake? Ne znam za ni jedan webshop koji dostavlja Benefit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ove proizvode kupila u njemačkom Douglasu, no mislim da Benefit proizvode možeš kupiti na stranici lookfantastic.com, a Annayake proizvode na Jagodici. :D

      Izbriši
    2. Lookfantastic (više) ne šalje Benefit u Hrvatsku, ja sam im slala mail :( divne stvari, sama sam isprobala neke, osobito primer :)

      Izbriši
    3. Šteta :/ Vjerujem da bi dosta njih naručilo nešto od Benefita da imaju mogućnost. Hvala. :) Jedva čekam sutra da se našminkam i isprobam primer na licu. :D

      Izbriši
  2. Jedino Benefit, Nars i ne znam koji još brand ne dostavljaju kod nas. Pogledam Jagodicu za Annayake, tnx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam što im je toliki problem pa da ne šalju te brandove kod nas. :S

      Izbriši
  3. Jao kako divne stvarčice :) Već neko vrijeme želim isprobati Benefit, a Benefit benetint sam samo isprobala od prijateljice, stvarno divan proizvod za postizanje prirodno rumenih obraza :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Nadam se da ćeš isprobati neki Benefit proizvod uskoro. :) Da, baš daje izgled prirodno rumenih obraza, i to mi savršeno odgovara jer mi je inače teško naći nijansu rumenila, sa većinom izgledam dosta napadno iako stavim stvarno minimalnu količinu.. ta moja bijela put još jače dođe do izražaja sa mat rumenilima breskvastih, malinastih i sl. tonova.

      Izbriši
  4. Odlični noviteti, sviđa mi se sve redom! Nadam se da će ti Ben nye puder biti dobar kao i meni :D
    A za Benefit ponavljam po 100ti put :D - lookfantastic šalje benefit u HR no ne sav asortiman, ali većinu da. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. ;) I ja se nadam. :P
      Ja ne naručujem s neta pa nisam toliko upućena u to, al' eto curke, ipak možete naručiti neke Benefit stvarčice. :D

      Izbriši
  5. Uff, ja bih Benefit stvarčice :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih što prije nabaviti. :D

      Izbriši
  6. Cula sam da Porefessional dobro popunjava pore, zagladi kozu, ali da li produzava postojanost sminke?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, nisam ga još isprobala na licu. Sutra ću, pa ti napišem tu u komentar dali je produžio postojanost. :)

      Izbriši
    2. Jao, pa nema mi komentara od prije 3 dana :O Uglavnom, meni produžuje postojanost pudera, no ne popuni mi pore toliko dobro koliko sam očekivala.

      Izbriši
  7. jao divni noviteti, posebno me zanima porefessional :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Biti će recenzija zasigurno. :)

      Izbriši
  8. Predivni su ti noviteti draga!! I zavidim na Benefit bazi za lice, svakako javi kakva ti je :)
    Benefit na žalost ne dostavljaju u RH, jedino da pogledaš na ASOS.-u da li oni imaju dostavu za nas :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :) Nosim ju svakodnevno i nije mi nešto ultra WOW koliko pišu na nekim blogovima/stranicama i sl. Lijepo zagladi lice, bude meko, puder se ljepše nanosi, postojaniji je, no pore mi i ne popuni baš nešto najbolje. :P Iako, u zadnje vrijeme koristim onu masku od bjelanjaka i pore su mi puno uže i nema ih više toliko pa mi to popunjavanje pora više i nije toliko presudno.
      Bezveze je što Benefit ne dostavljaju kod nas.. Ja ga imam gdje kupit, ali drugi baš i nemaju neke prilike ako ne putuju u inozemstvo.

      Izbriši
  9. Uf kako li me samo zanima baza!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam ocito jedina kojoj porefrssion nije napravio apsolutno nista na kozi :/ imam normalno masni kozu s porama.. :(
    Gdje si kupila ben nye?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao da ti ne odgovara :/ Meni ne popuni pore najbolje, jedino kad ga stavim u većoj količini u utapkavam u kožu.
      http://www.ebay.com/itm/Ben-Nye-New-Banana-Luxury-Face-Powder-3-oz-Makeup-Kim-Kardashian-Contour-/271297250474

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3