pages

05. 11. 2013.

Wish Lista Jesen/Zima 2013

Nema puno stvari kojih si želim ovu jesen i zimu, no duboko se nadam da ću gotovo sve prekrižiti na ovoj jesenskoj/zimskoj wish listi. :D Na listi se većinom nalaze proizvodi koji su mi neophodni, pa vjerujem da će te dobar dio njih gledati u nekim narednim New In postovima. ;)


Revlon Photoready primer
Clinique Superprimer - colour corrects redness


Rimmel Stay Matte liquid mousse foundation
p2 Illuminating Touch concealer

p2 Glow Up! highlighter
ZOEVA kistovi

John Frieda Brilliant Brunette liquid shine šampon/regenerator
John Frieda Brilliant Brunette liquid shine perfecting glosser
Kerastase Chroma Thermique


L'oreal Super Liner Gel Intenza
Yankee Candle mirisni vosak (nije baš da se uklapa među ove proizvode, no dobro :D)

Što vi imate na svojoj Wish Listi? Tipkajte mi. :D

22 komentara:

  1. Joj ja bi Zoeva kistove :D Svašta mi je na wish listi trenutno, ali izdvojila sam desetak stvarčica kojima ću se počastiti krajem ovog i početkom sljedećeg mjeseca! ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisu skupi, a odlične su kvalitete. :D Onda jedva čekam tvoj New In post. :D

      Izbriši
  2. kolika je cijena kistova i gdje se mogu kupiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kistovi su sami po sebi prilično jeftini, no poštarina za RH je prilično visoka, oko 20 eura. http://www.zoeva-shop.de/ ili u Douglasu, ali samo u Njemačkoj.

      Izbriši
  3. Gdje se mogu nabaviti ti kistovi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.zoeva-shop.de/ ili Douglas, Njemačka. :)

      Izbriši
  4. Zasto nema linkova i cijena gdje se moze sto kupiti? :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad nemam naviku pisati na wishlistu gdje se što može kupiti i po kojoj cijeni, no napišem ti vamo. :)
      Revlon (Muller, oko 150kn) Clinique (Douglas, 25eura) Rimmel Stay Matte (feelunique, 8eura) p2 (DM, Njemačka/Austrija) ZOEVA (http://www.zoeva-shop.de/ ili Douglas, Njemačka) John Frieda Brilliant Brunette (Muller, Feelunique, oko 8 eura)
      Kerastase Chroma Thermique ( Feelunique, HQ Hair, oko 20 eura) L'oreal (Muller, DM, cijenu ne znam) Yankee Candle ( http://mirisprirode.com/ )

      Izbriši
  5. Zoeva kistovi! Gdje se mogu naručiti? L'Oreal gel liner i ja mjerkam cijelo vrijeme, ali ne mogu se odlučiti između njega i Inglotovog linera. Sve u svemu, super wish lista! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.zoeva-shop.de/ ;) Ja ne znam hoću li uzeti taj u gelu ili u olovci, neodlučna sam. :D Hvala. ;)

      Izbriši
  6. Nisam ni ja imuna na ljepotu kistova, dopadaju mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ja baš volim kistove koji su tako crno/bijeli. :D Kada vidim da je kist čisto crn, odmah dobijem dojam da je užasno grub i nikakav, a to je sve zbog starog Ebelin kista koji mi je služio za brisanje prašine. :D

      Izbriši
  7. Zoeva <3 Šteta što ne shippaju u BiH, baš mi se sviđa što nisu čista kopija Sigminih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta. :/ Mene nikad nisu zanimali Sigma kistovi, nikada nisam ni otišla na njihovu stranicu. :D

      Izbriši
  8. Ja se nadam (i držim fige) da si skineš barem polovicu s WL :D
    Ja i nemam velikih želja, mislim da sam si ovaj mjesec većinu toga sebi priuštila. Možda još MAC Bombshell ruž za usne, Estee Lauder night recovery complex, Marc Jacobs Daisy parfem... Baš sam skromna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda smo obje pune nade. :D
      Ma tri stvarčice, nije to puno. ahaha

      Izbriši
    2. Hahaha, a danas na WL sam dodala još 10ak :D
      Previše želja imamo :) Nadam se da ćeš svoje ostvariti, samo pomalo :)

      Izbriši
    3. A nismo mi krive ahah Ljudi imaju razne želje, tako je, kako je. :D Ja sam danas opet zamijenila ove JF proizvode za one koje sam tebi poslala jer se na feeluniqe-u mogu kupiti u količini od 500ml za nekih 70 kuna, dok su u njemačkoj i kod nas količina od 250ml i više od 70kn. :P

      Izbriši
  9. Uf, ja se planiram počastiti u Lushu i želim si neke ArtDeco stvarčičičice :D
    ... i healthy mix puder u kamenu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš nabaviti sve što želiš. :D
      Mene Lush nekako ne privlači baš, a od ArtDeco-a i Bourjoisa želim neke tekuće podloge. :P

      Izbriši
  10. Ovaj Loreal gel liner želim kupiti, čini mi se dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga danas gledala u Mulleru i nisam ga uzela :S A još je bio i popust od 25% :S

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3