pages

21. 11. 2013.

Yves Rocher Collection Cacao - Cocoa & Pistachio krema za ruke

Prije par dana sam bila u Stuttgartu i naravno, svratila u Yves Rocher trgovinu te kupila gel za tuširanje i ovu krasnu kremu za ruke koja je dio njihove nove limitirane kolekcije Collection Cacao.

U kolekciji Collection Cacao možete pronaći proizvode za njegu tijela od kakaa i pistacije, kakaa i maline te kakaa i naranče. Imate velik izbor proizvoda, od gelova i losiona za tijelo do balzama za usne. Mislim da su proizvodi iz ove kolekcije savršeni kao poklon za nadolazeći Božić. :D



Krema za ruke Cacao & Pistache dolazi u smeđoj ambalaži sa zlatnim detaljom i slikom pistacije. Količina proizvoda iznosi 75ml po redovnoj cijeni od 33 kune, no sada je na popustu pa je možete pronaći u Yves Rocher dućanima te njihovom on-line shopu po cijeni od 25,90 kn. :)



Krema je obogaćena uljem pistacije koje štiti kožu od isušivanja i uljem uljane repice koje obiluje omega 3 masnim kiselinama, a sadrži i vodicu zrna kakaa koja je bogata antioksidansima te vodicu različka koja je odlična za dehidriranu i osjetljivu kožu. Krema ne sadržava parabene.


Tekstura ove kreme nije gusta već vrlo prozračna i lagana. Krema se vrlo brzo upija u kožu što je meni jako bitno jer sam prije izbjegavala korištenje krema za ruke jer me živciralo njihovo sporo upijanje. :D Ruke perem stvarno puno puta dnevno i to vrelom vodom pa su zbog toga prilično suhe i ako uzmemo u obzir ovo hladno vrijeme koje je stiglo, to nikako ne može biti dobro za moje ruke. :D  Ono što me definitivno iznenadilo kod ove kreme je to kako dobro nahrani moje ruke iako ima takvu laganu i brzoupijajuću teksturu, baš poput nekog seruma. Boja ove kreme je bijela, a miris je decentan. Lagano se osjeti miris pistacija i kakaa, no taj miris ishlapi nakon 15 minuta i to je jedino što mi smeta kod ove kremice jer mi je miris jako fin. :)





Sve u svemu, sigurno bih ponovila kupnju ove kreme jer odlično hrani moje ruke i brzo se upija u kožu. Kako se vama sviđa ova kremica? Koju vi kremu koristite u ove hladne dane?  :)

22 komentara:

  1. Kupila bih ju da miris duže traje :/ sad imam zalihe krema za ruke pa neću novu kupovati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš razočarala što miris ne traje duže :/ No dobro, bitno da mi nahrani ruke. :)

      Izbriši
  2. Jako mi se sviđa ova kolekcija, htjela bih isprobati ovu od maline i kakaa :) Nekako mi se čini po opisu i teksturi da ova krema ne bi bila za mene, ali nekome za poklon, zašto ne :D?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ta od maline i kakaa imala više miris po kakao maslacu, a malinu baš i nisam osjetila. :D Da, ovi proizvodi su stvarno zgodni za poklon. :D

      Izbriši
  3. Mene pakovanje privlači :) Baš sam danas vidjela u dm-u da i Balea ima novi losion sa pistacijama i još nešto, možda baš kako :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasno je. :D Da, da, ima ali od pistacije i ulja od grožđa. :D

      Izbriši
  4. nisam ljubiteljica pistacije, ali druge dvije kombinacije me privlače, moram ih pomirisati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isprobaj, možda ti se svide. :) Ja obožavam orašaste plodove, što jesti, što u kozmetici. :D

      Izbriši
  5. meni je super Cien SOS hand concntrate (iz Lidla), košta 14kn, a brzo se upija i super hrani ruke... podsjeća me na Neutrogenakoncwentrat, koji je nekih 40 kn..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cien za imati stvarno dobrih stvari po povoljnim cijenama. :) Mogla bih je isprobati ako kažeš da se brzo upija. :D

      Izbriši
  6. dobar blog draga ovo izgleda divno slijedim te na fb bloglovin i gfc pliz slijedi me natrag ako ti se sviđa moj blog :*

    OdgovoriIzbriši
  7. joj ja želim cijeeeeelu kolekciju :D budem i ovu kremu ugrabila, hvala na recenziji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Suosjećam. :D Meni je sad žao što si nisam uzela još neke stvarčice, pogotovo jer mi Yves Rocher nije dostupan. Nadam se da će ti se krema svidjeti ili ono što već budeš odabrala za sebe. :D

      Izbriši
  8. Privlači me cijela ova kolekcija, posebno kombinacija kakao - malina...ali s obzirom da sam već dugo vremena vjerna Neutrogena kremama za ruke (koncentrat) mislim da će izbor pasti na neki drugi proizvod iz ove YR kolekcije. Sva sreća pa u Zadru imamo YR dućančić. ;)
    Martina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mene se malina i nije nešto dojmila što se tiče kreme za ruke, ostalo nisam isprobala jer sam bila u žurbi. :D Nadam se da ćeš pronaći nešto za sebe u ovoj kolekciji. ;) Blago tebi kada ti je Yves Rocher u blizini. :D

      Izbriši
  9. Ja bih ju kupila svakako jer sam totalni sucker za LE kolekcijama, posebno ovim blagdanskim :D
    A i jako mi se dopada kombinacija kakaa i pistacija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah ti blagdani. :D Ja obožavam pistacije i ostale orašaste plodove. :D

      Izbriši
  10. Ovo bi mirisom bilo baš za mene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da ćeš je isprobati jer je krema stvarno dobra. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3