pages

05. 12. 2013.

Favoriti Mjeseca - Studeni 2013

Stigao je prosinac, bliže nam se Božić i Nova godina, a ja sam jednostavno presretna. :D  Kao prvo, želim se ispričati što ne postam često, no imam užasno puno gradiva za učenje, svaki dan je nekakav ispit ili usmeni (i poneki ispravak :D ). Ova školska godina je za mene prilično stresna jer moram pisati završni rad, pripremati se za maturu te dodatno poraditi na učenju stranih jezika koje planiram studirati. Sljedeće godine tamo od  drugoga ili trećega  mjeseca pa sve do šestog, neću uopće biti aktivna na blogu iz gore navedenih razloga. Da vas ne zamaram, hajmo mi na temu današnjeg posta, a to su favoriti za mjesec studeni. :D



Yves Rocher Macadamia gel za tuširanje – Obožavam ovu tuširalicu! Ima preedivan miris – orašasto vanilijasti :D Ja inače obožavam orašaste plodove i njihov miris pa nije ni čudno što sam odabrala baš ovu tuširalicu. Ovaj gel za tuširanje je iznimno kremast, a koža nakon tuširanja bude meka i nahranjena. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i svakako bih ponovila kupnju. :) Ipak, plačem jer sam već pri kraju sa njom, a Yves Rocher mi nije dostupan. :/

L'oreal Skin Perfection micelarna otopina – Dugo sam slušala i čitala o hvaljenoj Bioderma micelarnoj otopini, no kako mi je bila skupa, odlučila sam se za ovu malo jeftiniju varijantu i nisam požalila. Odlično skida make up, ne peče me za oči i ne izaziva mi nikakve iritacije. Ova bočica koju vidite na slici je već pri kraju, no druga je već kupljena. :D

Benefit the Porefessional baza – recenziju sam pisala o njoj, pa klik na link. :D I dalje mi je odlična iako sam prije par dana kupila Revlon Colorstay puder i njih dvoje se nikako ne vole. Kada nosim Benefit bazu ispod maloprije spomenutog pudera, on sklizne sa lica nakon 2-3 sata i lice bude previše matirano, a svaka nepravilnost je istaknuta pa žali Bože truda oko šminkanja. :D Izbaciti ću je iz uporabe dok ne potrošim Revlon puder.

Maybelline Colossal 100% Black maskara – Ovo mi je već 3 tubica i baš je volim. :D Boja je ultra crna, a meni je to stvarno bitno. Lijepo mi uvije trepavice, daje odličan volumen i prilično produži trepavice. Postojana je cijeli dan iako mi se nekada zna minimalno trusiti nakon nekih 6 sati nošenja, Iako se to dešava prilično rijetko, većinom kada rukama diram po licu ili očima. Osim toga, za mene ona nema drugih mana. :D

Yankee Candle vosak – Osvojili su me u kratkom vremenu iako imaju užasno intenzivan miris, a pošto ih ja palim u mojoj mini sobi, miris mi bude prejak pa vjerujem da ću ubuduće kupovati svijeće umjesto voskova jer mislim da imaju ipak malo manje intenzivan miris. Ja ih upalim na 10-15 minuta i ugasim jer se miris već proširio cijelom sobom i on traje dobrih par sati. :D Do sada sam uspjela potrošiti samo November Rain miris, dok je miris Snow In Love u upotrebi, a mirisi Christmas Rose i Kitchen Spice čekaju vrijeme Božića. :D          


To su bili moji favoriti za prošli mjesec, a koji su vaši? Jeste li isprobali neki spomenuti proizvod? :)

Broj komentara: 18:

  1. Čitala sam mnogo pozitivnih recenzija o Benefit the Porefessional bazi, pa razmišljam da je kupim i isprobam :) A za svećama sam luda već dugo, trenutno su mi favoriti Glade sveće, divno mirišu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baza je stvarno dobra. :) Vidiš, vidiš. :D Čitala sam da ih hvale pa ću si kupiti neku zasigurno. :)

      Izbriši
  2. Stidim se, ali kako palis ovaj vosak? Ja sam mislila da je to svjecica i onda otvorim i vidim da nemam sta da zapalim. :/ Kako da koristim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš se čega stidjeti. :D Treba ti ona tzv. "aroma lampa", izgleda ovako: http://www.living.hr/artikli/5303700.jpg i obične male svijeće. Zapališ tu malenu svijeću i staviš je u tu lampu dolje, a u onaj gornji dio staviš vosak i on se počinje topiti. Ja bih ti savjetovala da prepoloviš vosak jer većinom je to prevelika količina za taj prostor gdje se vosak topi i onda ti curi sastrane, pa bolje stavljati po malo. :D Nadam se da sam ti pomogla. :)

      Izbriši
  3. Meni je maskara druga tubica, a i micelarna Loreal mi je dolična..... Gordana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da dijelimo neke od favorita. :D

      Izbriši
  4. I ja trenutno najčešće koristim ovu maskaru, no kad ju potrošim sumnjam da ću ju opet kupiti. Dobra mi je, ali nemam mi onaj wow efekt!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ti nije dobra kao i meni, moje trepke je baš vole. :D

      Izbriši
  5. Slažem se da su ovi YC tartići preintenzivni, trenutačno koristim Midnight summer, podsjeća me na aftershave proslije brijanja, drugi puta ću pametnije izabrati. :) PS. Superdupertruper ti je blog! Dizajn jedan od najljepših u blogosferi. Marica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bome, ja ću drugi puta kupiti svijeće, voskovi su stvarno intenzivni. Mene je November Rain isto podsjećao na aftershave.
      Jao, puno ti hvala :) Stvarno mi to puno znači. :)

      Izbriši
  6. Kolosalku nisam koristila već dugo, dugo a baš mi je bila dobra maskara, mogla bih ju kupiti :D YR tuširalice su krasne, iako voliš te orašaste, ako ponovo budeš naručivala, svakako probaj s mirisom cvijeta pamuka, meni je krasna! Nježna, puderasta, ma stvorena za ove hladnije dane :) I nemoj me zezati da ovi Yankee candle vosakovi tako jako mirišu, mislim, nisam do sad ništa njihovo isprobala, ali uvijek na te voskove i svijeće gledam kao nešto što baš i ne miriši tako intenzivno... definitivno mi trebaju :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti je dobra. :D Da, komentirala sam ti u nekom od prošlih postova da je planiram kupiti, vjerujem da bih mi se i taj miris svidio. ;) Nisam je stigla pomirisati kada sam kupovala ovu jer sam bila u žurbi, čak nisam ni shvatila da su bile na popustu za 1eur, to sam shvatila tek kada sam se vratila u stan i vidjela račun. :D
      Oo, da YC voskovi su stvarno intenzivni, moja mama se žali da joj takav jak miris uzrokuje glavobolje haha Mislim da je to odlična stvar kada imaš ogromnu kuću pa da se cijeli prostor ispuni mirisom, ali ako je u nekom manjem prostoru, onda je stvarno prejak.

      Izbriši
  7. Škola je najbitnija, sve ostalo može čekati! Ja sam si danas narucila YR tuširalice i nadam se da ću biti zadovoljna kao i svi ostali :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se Mell, ipak treba postaviti neke prioritete u životu. :) Vidjela sam da si se počastila :D Vjerujem da će ti biti super. ;)

      Izbriši
  8. Hm, the porefessional nikad nisam uspjela uloviti.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3