pages

23. 12. 2013.

New In #4

Danas vam donosim novitete koje sam kupila prije par dana i koji su mi danas stigli na kućnu adresu. :D Jutros mi je stigao paketić od drage Sare sa bloga Make up my day koju sam zamolila da mi naruči neke stvarčice sa feelunique i eChemist web-shopa. :) U paketiću se našao i Božićni poklon od Sare (hvala ti <3) koji mi je uljepšao dan. :)


Poklon sadrži Yankee Candle mirisne voskiće, Summer Scoop koji preeefino miriši i po kojem je mirisao cijeli paketić te Midsummer's Night voskić. L'erbolario i Juvena testeri, Look by BIPA Kajal u nijansi Night dust, L'occitane gel za tuširanje divnog mirisa, zatim bath fizz sa mirisom vanilije i Golden Rose crveni lak sa shimmerom kao stvoren za ovo blagdansko vrijeme. :D Na poklon sam dobila još i predivno L'oreal Shine Caresse sjajilo/lip stain u divnoj berry nijansi koje mene teksturom podsjeća na puno skuplji YSL Glossy Stain i ova posudica u kojoj se nalazio Chanel Mat Lumiere puder koji trenutno testiram na licu. :) Draga, hvala ti još jednom na ovom prekrasnom poklonu. <3


Napokon nova umivalica. :D Odlučila sam se za Burt's Bees Radiance umivalicu jer sam čitala samo pohvale na njen račun. :) Jutros sam je isprobala i mogu reći da je kremasta, lice me ne zateže nakon umivanja i umivalica ima jedan specifičan miris koji nije pretjerano ugodan, no to sam i očekivala od nje. Kupila sam drugo ili treće pakiranje (sjećanje me slabo služi :D) L'oreal Micelarne otopine koja mi je stvarno odlična te HIPP ulje za njegu koje sadrži bademovo ulje i vitamin E, a koristim ga za otklanjanje šminke sa očiju te za njegu tijela nakon tuširanja.



Napokon! Rimmel PRO Primer koji mi je na WL još od '91. Okej, nije od '91. ali je na mojoj WL sigurno nekih godinu dana i napokon sam ga se dočepala. :D Kupljen je na eChemist  shopu po cijeni od nekih 60 kuna. Veselim se isprobavanju. :) U Danijel Cosmetics trgovini u Osijeku sam kupila ove Salon Perfect umjetne trepke po cijeni od 30 kuna, valjda će biti dobre. ;)


I za kraj malo proizvoda za tetošenje kose. :D Kupila sam John Frieda set koji u sebi sadrži JF Brilliant Brunette šampon i regenerator te JF Brilliant Brunette Liquid Shine tretman za sjaj kose koji dolaze u travel-size veličinama te full-size Frizz Ease kremu za zaštitu od topline i ravnanje kose. :) Tu se još trebao naći i Batiste šampon za suho pranje kose namijenjen smeđo-kosim djevojkama, no zaboravila sam ga slikati. :D


Što ste vi kupovali zadnjih dana? ;)

Broj komentara: 27:

  1. Poklon je predivan :)) Mene baš zanima ova Burt's Bees umivalica jer baš škicam njihove proizvode u zadnje vrijeme. Hipp ulje i ja jako volim, prekrasno mi miriši :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je. :) Bit će recenzija kada ju dobro testiram. ;) Ulje ima stvarno predivan miris + dobro uklanja maskaru i ostali make up s očiju. :D

      Izbriši
  2. super poklon, a ova Burt's Bees umivalica me jako zanima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ;) Nadam se da me neće razočarati. :)

      Izbriši
  3. L'oreal Micelarna najbolja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš me zanima prajmer. Kod nas ga nema, ali razmisljala sam da ga porucim sa neta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema ga ni kod nas. Ja sam ga dugo tražila na internetu i bio je dostupan na nekim američkim web-shopovima no shipping je bio dva puta skuplji od samog proizvoda. Na eChemistu košta oko 5-6 funti, a shipping je besplatan.

      Izbriši
  5. Moram uzeti novo ulje za tijelo, vise ih volim nego losione. Nekako lakse na mokru kozu nanesem malo ulja nego sto bih razmazivala losion po cijelom tijelu :/ Mirise li lijepo taj hipp?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja nakon tuširanja na mokru kožu umasiram ulje, to mi je jednostavnije od korištenja losiona. Meni miriši lijepo, onako po dječjim proizvodima. :P

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Mislim da ću ga i ja obožavati. :D Nisam ga još pošteno testirala. ;)

      Izbriši
  7. prelepi noviteti! burts bees i loccitane su mi privukli najvise paznje lepotom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Ana Marija, nema na čemu, zaslužila si ti i puno više :D
    Mene jako veseli što sam te uspjela usrećiti s sitnicama.
    Baš me zanima puna recenzija Burt's Bees umivalice. Također, obavezno javi dojmove John Frieda kreme za kosu, stavila sam ju na WL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srce si. :)
      Bit će za nekih mjesec dana :D Mene zanima ovaj 'radiance' dio, tu promjenu bih svako voljela vidjeti na svojoj koži. :) Svakako ću pisati o kremi, baš je testiram. :)

      Izbriši
  9. Mislila sam da ću zauvijek kupovati L'oreal micelarnu do kraja života, ali Mixa je skinula sa trona. Isto koštaju, ista militraža, ali pumpica i lijep miris su prevagnuli na Mixu :D
    Lijep paketić :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hm, mogla bih je isprobati. :D Možda i meni bude bolja od ove. ;)

      Izbriši
  10. Ove trepavice mi se čine odlične, već sam ih viđala na par blogova i taaako mi je žao što ih nema za kupit kod mene jer uvijek kupim Essence, ove su ljepše, a samo par kn skuplje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je što ti nisu dostupne. :/ Ako se nađeš u Osijeku, svakako kupi jedne. ;)

      Izbriši
  11. Krasni noviteti, a posebno mi se sviđa poklon od Sare. :) Jedva čekam recenziju BB umivalice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, poklon je stvarno divan. :) Bit će svakako tamo krajem prvog mjeseca. :)

      Izbriši
  12. Krasni noviteti <3 veselim se recenziji umivalice :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Lijep poklon, Sara je stvarno divna! :)
    Mene trepavice najviše zanimaju. Svakako javi dojmove! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš me razveselila sa poklonom. :) Divna je, da. :)
      Nosila sam ih jednom i zadovoljna sam. Ne izgledaju umjetno, a rub im je mekan i fleksibilan. Ne grebu me za kapke i lako se nanose. Jedino su se meni odlijepile u unutarnjem dijelu oka jer imam neko loše Eylure ljepilo pa mi se svake trepavice odlijepe nakon sat-dva. Moram kupiti neko novo, isprobati ću DUO Adhesive.

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3