pages

08. 12. 2013.

Winter Tag

Nisam neki ljubitelj zime i smrzavanja, no volim Božić, snijeg na Badnjak i Božićno jutro prepuno veselja i pozitivne energije. :D Danas vam donosim Winter tag, pa krenimo. ;)



1) Omiljena zimska nijansa laka za nokte? Nemam je. :D Boju laka odabirem prema raspoloženju, Iako za Božić volim glitter na noktićima. :)

2) Omiljeni zimski proizvod za usne. Med! Doduše, mi proizvodimo domaći med za koji znam da su svi dobri sastojci u njemu, a ne običan šećerni sirup kao u nekom krivotvorenom medu koji možete kupiti za 15 kuna. :D

4) Najčešće nošeni zimski dodatak? Šal definitivno.

3) Odjevni predmet koji najčešće nosim zimi? Vestice. :D Iako ispod njih nosim još 2-3 majice jer sam jako zimogrozna.

5) Omiljeni zimski miris svijeće?  Vanilija, Cimet i Jabuka. :D

6) Omiljeno zimsko piće? Čaj od jabuke i cimeta te topla čokolada sa cimetom.



7) Najdraži zimski film blagdanskoga ugođaja? Sam u kući, prvi i drugi dio. Ostali mi nisu nešto napeti. :D

8) Najdraža Božićna pjesma? Last Christmas i Shake Up Christmas.

9) Omiljena hrana tokom blagdana? Nažalost, kolači i slastice. :D

10) Najdraža Božićna dekoracija? La la la la lampice i sve što svijetli, svjetluca ili bliješti. :D Inače volim i mirisne svijeće kao dekoraciju, a posebno za vrijeme Božića. :)

 11) Što je pri vrhu na zimskoj WL?  Da me neko tresne po glavi da se osvijestim i počnem vježbati i zdravije se hraniti jer sam u zadnje vrijeme užasno slaba, bez imalo energije i volje za životom.

12)  Planovi za nadolazeće blagdane? Nažalost, pri vrhu popisa su završni rad i pripreme za maturu. :D No ostati će vremena za uživanciju i pravljenje Oreo Cheesecake tortice, Macaronsa i kolačića sa cimetom (mislim da ste do sada primijetili da volim cimet, evo i sad pijem kavicu sa cimetom. :D), zatim umatanje poklona, uređivanje kuće i naravno, provesti blagdane sa meni dragim osobama. :)




Kako vi planirate provesti nadolazeće blagdane? :)

Broj komentara: 14:

  1. Svi obožavamo iste stvari zimi! :D
    A i ja ću provesti nadolazeće blagdane učeći, ako se sad ne uhvatim knjige za maturu, ja iskreno ne znam kad ću onda :/ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da. :D Ta matura je vrag :D Sretno nam bilo haha

      Izbriši
  2. Cimet ti je odlican za liniju...tako da ne brini....;-) Gordana

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, volim i ja sve što je slatko pa tako da sam i ja u fazi kada se pokušavam natjerati da smanjim unos slatkiša i počnem možda malo vježbati ali to uvijek ostane samo želja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha, sve mi je jasno. :D Ja krenem vježbati svakodnevno pa me neka prehlada uhvati i onda odustanem, pa mi se teško natjerati ponovno. :D

      Izbriši
  4. Krasan post za večernje štivo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Većina odgovora bi nam bila ista haha :D Uživala sam čitajući uz topli kakao s CIMETOM :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahaha, ništa bez cimeta. :D Kako sam krenula, počet ću ga i u juhe i salate stavljat. :D

      Izbriši
  6. Volimo jako slične stvari: čokoladu s cimetom, domaći med, blješteće lampice... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primjetila sam da imamo vrlo sličan ukus. :) Ja sad baš jedem neku novu Kandit čokoladu od jabuke i cimeta, no preslatka mi je, baš šteta. :D

      Izbriši
  7. Wee ima još ljudi koji vole imati 4 majice na sebi,nisam samaa ^.^

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3