pages

18. 12. 2013.

Wish Lista - Parfemi

Danas vam donosim jednu parfemsku wish listu. Na listi se nalaze parfemi koji su meni osobno pravi mirisni raj i u trenutku mi podignu raspoloženje. :) Za sve ove parfeme sam užicala po par testera tako da sam ih uspjela nositi nekih tjedan-dva i pošteno testirati. Na ovoj listi se trebalo naći još par parfema, no mislim da bi ih jednostavno bilo previše pa sam odabrala samo 5 i nikako se ne bih bunila da me neki od navedenih razveseli na Božićno jutro ili rođendan. :D

1. Jill Sander - Eve


2. Yves Saint Laurent - Manifesto



3. Lancome - La Vie Est Belle






 4. Roberto Cavalli - Roberto Cavalli 





5. Elie Saab - Le Parfume (definitivni favorit)





Koji parfemi se nalaze na popisu vaših želja? :D

22 komentara:

  1. Divna wish lista parfem :) meni je na listi samo Alien <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell. ;) I od njega sam užicala testere (blažena Njemačka :D) i isto mi je bio odličan. Trajao je po cijeli dan i miris mu je stvarno divan.

      Izbriši
  2. U mene ih uvik ima krcato. Divan izbor si napravila, Eve je krasan, al me zanima kakav je Eve Rose. Iz nekog razloga su Eve povukli kod nas, bilo ga je samo u DM-u za kupit, baš mi je ža. Moj favorit među tvojima je La vie est belle, kojeg upravo nosim. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Vjerujem da bi mi i Rose verzija bila odlična jer volim miris ruža, no tko zna kakav bi mi bio na koži. Šteta, parfem je baš krasan, ali ako ništa drugo, uvijek je tu internet. :D
      Uh, blago tebi. Meni je obećan za rođendan i željno ga isčekujem. Obožavam njegov miris jer na mojoj koži miriši kao mješavina karamele i vanilije. :D

      Izbriši
  3. djeluju jako primamljivo :)
    na mojoj wish listi je Si Giorgio Armani :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njega još nisam uspjela isprobati, baš ću sutra vidjeti kako miriši. :D

      Izbriši
  4. definitivno mi je omiljeni la vie est belle,također mu se nadam ispod bora :P i guerlain instant magic, 2 najsavrsenija parfema na svijetu <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primjetila sam da puno cura voli taj Lancome parfem. :) Od Guerlaina još nisam isprobala niti jedan parfem, mislim da bi već bio red. :D

      Izbriši
  5. Na mojoj listi od ovih tvojih je Lancome la vie est belle, probala sam ga nedavno i baš mi se sviđa :) + padam na tako slatke girly bočice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je snižen u BIPI, tako da imaš ispriku za kupnju. :D

      Izbriši
  6. samo vidim reklame po tv-u... već slinim :P ali mislila sam da će uz nazive ovih parfemića biti napisano i kakvog su mirisa...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije pisano jer ja osobno nisam dobra u opisivanju mirisa. ;) Kupujem one koji dobro mirišu na mojoj koži i koji mi se svide. :)

      Izbriši
  7. 4 od ovih 5 su i na mojoj WL :D :D
    Mislim da imamo sličan ukus!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda da imamo. :D Prva dva koja bih si priuštila su Roberto Cavalli i Elie Saab. Neki ih mrze, a neki obožavaju. Na mojoj koži oba predivno mirišu, traju po cijeli dan i ja definitivno spadam u skupinu onih koji obožavaju ove parfeme. :D

      Izbriši
  8. Za ovaj Lancome sam čula tek sad za Božić i to tako jer svaka druga cura na fejsu ga je dobila pod bor :D Nisam ga još probala, ali po komentarima na punmiris stranici čini mi se kao moj ukus i piše da je sličan parfemu Pink Sugar koji je def moj top 3 parfema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam ga isprobala još u osmom mjesecu, dok Pink Sugar uopće nisam probala. :D

      Izbriši
  9. La Vie Est Belle je najbolji parfem koji sam probala do sada :) Satima ostaje na koži i miris je predivan za jesen/zimu *love*

    OdgovoriIzbriši
  10. Manifesto i La Vie Est Belle su jedni od boljih parfemskih noviteta. Obicno se drzim ili klasika ili niche parfema ali ova dva su jako dobra po mom misljenju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno prefino mirišu i na mojoj koži su prilično dugotrajni što im je velik plus. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3