pages

25. 01. 2014.

Wish Lista - Zima/Proljeće 2014

Opet ja sa novom Wish Listom, no uskoro će mi rođendan i planiram se počastiti sa nekim od ovih proizvoda. :D Za neke proizvode već duže vrijeme štedim i nadam se da će mi biti odlični kada ih kupim i počnem koristiti. :)



NUXE Reve de Miel gel za čišćenje lica
AMINOGENESIS Really, really clean gel za čišćenje lica



ALPHA - H Micro Cleanse Exfoliator   Kupljeno. :)
ALPHA - H Liquid Gold Radiance

AVENE Cleanance K gel-krema
NUXE Reve de Miel balzam za usne


GIORGIO ARMANI Luminous Silk tekući puder
CHANEL CC krema

NYX Full Coverage Concealer
NYX HD Concealer


Laura Mercier Loose Setting Powder
theBalm Cindy-Lou Manizer

Kako vam se sviđa moja Wish Lista? Koristite li možda neki od ovih proizvoda ovdje? :)

Broj komentara: 26:

  1. Nuxe reve de miel cistilicu sam imala i potrosila. Nisam pretjerano odusevljena jer smatram da je preblaga i ne skida jaci make-up.
    Ne bih je ponovno kupila.
    Imas li koji prijedlog za neku nesto jacu cistilicu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni i treba blaga umivalica koja neće isušiti kožu. :P Nuxe bi koristila samo ujutro da ukloni nečistoće koje su se nakupile tijekom noći. Make up ne skidam sa gelovima za umivanje, osim kada sam jako umorna pa mi se ne da koristiti otopine za čišćenje.
      Meni su dobro skidali šminku Balea Young&Soft rozi gel i Burt's Bees Radiance gel, no isušivali su mi kožu. Inače, sada koristim Avene Cleanance gel i on dobro uklanja šminku. :)

      Izbriši
  2. Uh odlicna lista! Vise od pola zelim i ja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ;) Nadam se da ćemo onda i prekrižiti pola stvari sa nje (ako ne i sve) :D

      Izbriši
  3. Predobra lista - dijelimo puno toga zajedničkoga i čini mi se da volimo slične stvari :D
    Želim ti da sve jedno po jedno skineš s liste :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. ;) Nadam se da hoću, a isto to želim i ja tebi. Tvoja WL je još duža od moje. :D

      Izbriši
    2. Hahha, istina, ali se trudim kontorlirati :D Ionako mi polovica toga ne treba,ali znatiželja je uvijek jača :D

      Izbriši
    3. Tako je to. :D Ma bez brige, novci ionako dođu i odu. :D

      Izbriši
  4. Lijepa WL :)
    Imam ovaj NYX korektor u teglici i ovaj Nuxe balzam za usta u teglici (sad ispada da volim teglice, ne znam :D) i obje stvari su fantasticne :) iako sam nedavno udomila bobbi brown kamuflazu (isto preporucujem, jedan jakooo divan korektor), pa mi je nyx pao u 2.plan jer je poprilicno nepotrosiv :D (Imam ga godinu dana i nakon svakodnevnog koristenja jos nije ni pola teglice potroseno )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Teglice su slatke. :D Pa da, takve stvari se uvijek dugo troše, ja svoju Catrice kamuflažu isto već dugo trošim i još ne vidim dno posudice. :D
      Za Bobbi Brown znam da je divan korektor, imala sam ga prilike isprobati i jako mi se svidio. :)

      Izbriši
  5. Odlična lista! neke proizvode već imam, a neke i sama želim :D Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D Nadam se da ćeš ih skinuti sa WL. :D

      Izbriši
  6. Odlična WL, proizvodi su pun pogodak.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja bih isto Lou Manizer, al nemam još ni Mary, moram prvo taj nabavit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahah, ja sam prvo htjela Mary, no kada sam vidjela da je izašao ovaj, odmah sam promijenila mišljenje. :D

      Izbriši
  8. Odlična WL! Želim ti da sve proizvode nabaviš pa da možemo čitati recenzija :) Taman sam nabavila Mary-Lou i baš bi dobro uz nju išla Cindy-Lou :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D Da, da ne bi jadna Mary bila usamljena bez Cindy. :D

      Izbriši
  9. Divna wish liste :) vecinu toga vec imam, a od ostalog si želim cindy <3 čekam da se pojavi na feelu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Normalno da imaš jer vidim nešto kod tebe i odmah hop na WL ahah :D Ja bih Cindy jer mislim da će puno bolje odgovarati mome tonu kože: :)

      Izbriši
  10. Nemam ništa sa tvoje wish liste, no želim si aminogenesis umivalicu, reve de miel balzam i ovaj novi bronzer cindylou :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda dijelimo neke stvarčice koje želimo. :D Cindy Lou je highlighter. :D

      Izbriši
    2. stvarno? ovo je bio fail :(
      stvarno sam mislila da je bronzer ...buu

      Izbriši
    3. Ahaha. Moguće da si ga pomiješala sa Betty Lou bronzerom pošto Cindy Lou na ovoj slici izgleda dosta tamnije. :D

      Izbriši
  11. Odlična WL! Kao što već znaš, i meni je GA puder na WL. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala :) Nadam se da ćemo ga jednom i prekrižiti. :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3