pages

16. 03. 2014.

Balea - Mlijeko/regenerator za tuširanje

Danas je na redu recenzija o Balea In-Shower regeneratoru za tijelo. Mislim da je velika većina upoznata sa ovakvim proizvodima, no ipak nije na odmet ponoviti čemu oni služe. :) Regenerator za tijelo zamjenjuje uobičajene losione i mlijeka za tijelo za koje morate čekati određeno vrijeme da se upiju u kožu, što nekada zna biti frustrirajuće, barem u mome slučaju. :D



Regenerator se koristi nakon što isperete vaš uobičajeni proizvod za tuširanje. Potrebnu količinu nanesite na tijelo te lagano umasirajte u kožu i za najbolje rezultate pričekajte minutu-dvije (naravno, može i više) pa isperite regenerator, a ako nemate toliko vremena i pola minute će biti dovoljno. Ovakav tip proizvoda je savršen za osobe koje nemaju vremena čekati da se losion za tijelo upije ili za osobe koje su stalno u žurbi te preskaču korištenje hidratantnih mlijeka i losiona. Također, ovo je super proizvod i za ovakve poput mene koji su jednostavno lijeni koristiti kreme i losione, a to nikako nije dobro za kožu!



Balea regenerator ima stvarno odlične sastojke, što me pozitivno iznenadilo. Sadrži ulje suncokreta, Shea maslac te ulje makadamije, koji su poznati kao dobri saveznici za lijepu, njegovanu i nahranjenu kožu. Kao dodatni plus, ovaj  regenerator ne sadrži silikone i umjetna bojila. Tekstura ovog proizvoda je gusta i kremasta, no nikako masna. Regenerator stvarno divno nahrani moju suhu kožu koja nakon njegova korištenja bude meka, glatka i njegovana. Ovaj proizvod mi nije prouzročio nikakve iritacije na koži. Jedina zamjerka koju imam za ovaj regenerator je njegov miris. Miriše na običnu plavu Nivea kremu, a ja taj miris baš i ne preferiram i moram priznati da mi nije ugodan. Sva sreća pa on nestaje nakon nekih desetak minuta, pa ako ne volite taj miris kao i ja, nemate brige. :D



Ovaj proizvod možete pronaći samo u DM-u po cijeni od nekih 25 kuna što je stvarno smiješna cijena za ovako dobar proizvod, a da ne spominjem kako za tu cijenu dobivate čak 400ml proizvoda. :)




Kakvim vam se čini ovaj proizvod? Jeste li ga isprobali? :)

24 komentara:

  1. Joj sastav mu je divan. Nedavno sam ga kupila i mnogo je lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je. :) Baš mi je drago da se i tebi svidio. :)

      Izbriši
  2. Stoji mi na wish listi već neko vrijeme i kad god dodjem do DM-a zablokiram i kupim nešto deseto :/ Morat ću si podsjetnik namjestiti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći put prvo po njega, pa onda po ostatak. :D

      Izbriši
  3. Mene je spasio ovu zimu jer se mrzim mackati kad mi je hladno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ga nisam i ja koristila u zimu, no uvijek sam imala nešto pametnije na popisu za kupnju. :D Također se mrzim mazuckati kada je hladno, to mi je najgore od svega. :D

      Izbriši
  4. Nisam probala ni jedan In-Shower regenerator za tijelo, no čula sam pohvale o ovom Balea i da je puno bolji od Nivea regeneratora :D Probat ću ga prvom prilikom :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, navodno je puno bolji od Nivee, a puno jeftiniji. :D Javi kakav ti je kada ga isprobaš. :)

      Izbriši
  5. Meni apsolutno nista ne valja..koza mi bude cak susa nego inace

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je žao što ti ne odgovara. :/

      Izbriši
  6. Nisam jos probala, ali mozda za ljeto kupim, vidim samo pozitivne recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  7. nabavit ću si ovaj regenerator :)
    sviđaju mi se sastojci, a i često sam u žurbi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je stvarno odlična stvar za one koji su u žurbi + za jutarnja tuširanja. :D

      Izbriši
  8. da nema ovog alkohola na drugom mjestu, bio bi stvarno idealan :)
    nisam probala, samo sam Nivein tamnoplavi koristila no nisam bila zadovoljna. Sad sam na bbday dobila onaj svjetliji plavi pa ćemo vidjeti kakav će mi taj biti :/
    i ja nikako da pohvalim slike, divne su ti, već par zadnjh postova to mislim napisati, pa zaboravim :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, no unatoč njemu nisam osjetila nikakvo isušivanje, valjda to ova ulja nadomjeste. :D Za Nivein tamnoplavi sam čula da je stvarno loš pa se nadam da će ti taj svjetliji biti bolji. :)
      Joj hvala ti Nives, trudim se. :D Nemam baš najbolji fotić i ovo je stvarno najbolje što mogu. :D

      Izbriši
  9. Upravo isprobavam onaj Nivein za suhu kožu. Ok mi je, no kod mene nema šanse da mi je to dovoljno, ipak moram posegnuti za dodatnom hidratacijom nakon tuširanja, ali ja sam se već naviknula tako da mi je to uobičajena rutina o kojoj niti ne razmišljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, mislim da to nikako ne može biti dovoljno za suhu kožu kao tvoja. Moja je suha, no onako u granicama normale. :D Sada me koža više ne zateže i ne puca kao u zimu, pa mi je ovaj proizvod dovoljan. :)

      Izbriši
  10. Zaista niska cijena za tu količinu proizvoda. Moram isprobati. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Zbog ove tvoje recenzije sam ga kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kakav je? :D Vjerujem da ti se miris i ne sviđa baš. :D

      Izbriši
  12. Odličan proizvod koji sam potrošila u manje od mesec dana :D
    Svih 400ml!
    Tekstura i nega sasvim ok, ako uzmem u obzir da Nivea mleko istog tipa nije imalo nikakvog učinka, čak mi je XY puta tako zamazalo kadu... užas!
    Miris mi je fenomenalan! Dugo se zadrži u koži (makar meni) i stvarno mirišem veliku većinu dana na čisto :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ga trenutno koristim samo na nogama, pa će mi duže trajati. :D
      Izgleda da Nivea sa svojim regeneratorom pokušava ozlijediti ljude :D Svima je kada skliska nakon uporabe, a ja to sa Baleom još nisam doživjela. :)
      Drago mi je da ti se miris dopada, meni užasno podsjeća na Nivea plavu kremu, a taj miris baš i ne volim.

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3