pages

02. 03. 2014.

New In #5


U zadnje vrijeme ne kupujem baš nešto puno kozmetike jer si štedim za ljeto, putovanja i novu garderobu. :D Ipak se u posljednja dva mjeseca nakupilo nekih stvarčica koje ću vam danas pokazati. :) Neke proizvode sam sama kupila, a neke sam dobila na poklon. :)


Tangle Teezer – Odlična stvarčica. :D Napokon mogu rasčešljati kosu dok je mokra, kao i dok je suha. Kosa mi manje opada otkako je koristim i više se ne lomi kao prije.

SEPHORA Peony gel za tuširanje – Gel ima predivan miris i ne isušuje kožu. Nisam ga nešto previše koristila jer je u uporabi trenutno L'occitane gel za tuširanje koji ima vrlo sličan miris ovome. Ovaj gel je poklon od drage Sare (Make up my day) :)

Avon Hidrokolor Absolute ruževi za usne – Tekstura ovih ruževa je divna, poput balzama su, a pritom imaju solidnu pigmentaciju. Kao stvoreni su za hladnije vrijeme i vjetar jer štite i njeguju usne. :) Posjedujem dva ruža u nijansama Lovely Cherry koji je rođendanski poklon od prijateljice, te nijansa Soft Coral koju sam sama kupila.




ALPHA-H Triple Action gel za umivanje – Recenziju sam već napisala pa moje dojmove možete pročitati ovdje.

ALPHA-H Micro Cleanse piling – Odličan piling o kojem će više riječi biti uskoro. ;) Samo ću reći da je ispunio sva moja očekivanja. :D


Rilanja krema za lice – Ovu kremu možete pronaći u Schlecker drogerijama (Njemačka, Austrija). Namijenjena je suhoj i osjetljivoj koži. Rilanja proizvode još nisam isprobala tako da se veselim isprobavanju, pogotovo jer blogerice iz Njemačke i Austrije imaju same pohvale za njihove kremice za lice.

Vichy Normaderm Hyaluspot – Koristim ga kod nekih većih akni kada mi koža poludi i nije nešto ultra djelotvoran, no lagano isuši aknu i smanji crvenilo. Sara mi je proslijedila ovaj proizvod i ni njoj nije bio baš dobar.


Babylove zaštitna krema – Dobila sam je na poklon od Mirele (Petite Cherie) i nosim je u torbici ako mi zatreba. :) Kod kuće imam Hipp zaštitnu kremu u velikoj tubici i imaju slično djelovanje.




Avon Naturals Vanilla Body Whip – Dobiven je kao rođendanski poklon i još ga nisam isprobala.


Rašpice – Također sam ih dobila kao poklon za rođendan i danas ću ih isprobati. Morate priznati da imaju odličan glitter dizajn. :D 




Subrina Pina Colada gel za tuširanje – Kako Sara zna da volim Pina Coladu, odlučila mi je pokloniti ovaj gel i baš me razveselila. Miris je divan. :D Ako vam dođe da popijete nešto alkoholno, slobodno utjehu pronađite u ovakvim mirisima gelova za tuširanje, zdravije je.  :D

Balea ulje za tuširanje – Još ga nisam isprobala pa vam ne mogu prenijeti dojmove. On je također rođendanski poklon. :)

L'occitane bademovo ulje za tuširanje – Ima divan miris i fino njeguje kožu. :) Jedina zamjerka je što se miris kratko zadržava na koži i voljela bih kada bi to vrijeme bilo barem malo duže.



Afordita uljni piling za tijelo – Najbolji piling koji sam dosada isprobala. Ostavlja uljni film na koži, ima predivan miris na karamelu i vaniliju, savršeno njeguje i odlično uklanja mrtve stanice kože.  Oborio me s nogu. :D

Nivea Stress Protect – Čudno što sam ja kupila nekakav Nivea proizvod jer ih inače izbjegavam i ne koristim, no ovaj dezić je za sada super, štiti od znoja i neugodnih mirisa cijeli dan, ne ostavlja bijele mrlje na odjeći i to je sve što mi je potrebno od jednog dezića.

Avon Moroccan & Argan oil – Imam već jednu bočicu koja je u uporabi i baš sam mislila kupiti Orofluido ili Kerastase elixir za kosu kada taj potrošim, no pošto sam dobila novu bočicu seruma za rođendan, ta kupnja će ipak morati pričekati.




NYX ruž za usne – Također poklon od Sare. :) Ruž je u divnoj nude nijansi imena Pumpkin Pie. Tekstura ruža je divna, no imam zamjerku što se mirisa tiče, nije baš pretjerano ugodan. :/

Catrice Ultimate Shine Gel  Colour ruž – Nisam ga dovoljno nosila da bih vam prenijela neke konkretnije dojmove. Ruž je krasne ljubičaste nijanse imena Russian Violette. Dobiven je na poklon od drage Mirele. :)

Manhattan Lips to Last – Dugotrajan crveni ruž matt finisha koji je postojan cijeli dan. Dobila sam ga za rođendan od dečka. :)


John Frieda Brilliant Brunette Liqiud Shine šampon - Daje nevjerojatan sjaj kosi, no nekada je zna zamastiti i otežati, najčešće kada stavim previše proizvoda. Kada stavim premalo, onda mi ne može dovoljno dobro oprati kosu pa je opet masna. Ima dana kada pogodim pravu količinu pa nakon korištenja kosa bude sjajna, meka i lepršava, no ja nemam volje stalno nagađati koliko mi je proizvoda dovoljno tako da neću ponoviti kupnju. :D 

Balea In-shower mlijeko za tijelo - Veselim se isprobavanju jer sam čula samo pohvale za ovaj proizvod. :) Također sam ga dobila na poklon za rođendan. :D 


Kao što vidite, prošla dva mjeseca su za mene više kupovali drugi nego ja sama. :D A što ste vi kupili u zadnje vrijeme? :) 

Broj komentara: 30:

  1. Ja sam u zadnje vrijeme kupila dva rumenila, kao neću neću...i evo koliko neću hahhaha. Osjećala sam se kao oni u stripovima koji se suzdržavaju od hrane, a na kraju su onak zamusani nomnomnom hahah. I isprobala sam olival masku, otkrila burjois micelarnu...ovaj mjesec mi je bio mjesec otkrica zapravo...

    I mene zanima kakvo je Balea mlijeko za tuširanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah baš si karakter što se kozmetike tiče. :D Mora da se osjećaš kao Kolumbo kad je otkrio Ameriku. :D

      Napisati ću vjerojatno nekakav kratki postić o njemu. ;)

      Izbriši
  2. joj baš super nove stvari :D :D
    posebno mi se dopada Tangle Teezer, glitter rašpice su baš fora-vjerojatno će preslatko izgledati ti na kozmetičkom stolu/polici :D
    baš me zanimaju tvoji dojmovi od Balea in shower mlijeka za tijelo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D Tangle Teezer ti svakako preporučujem ako ga još nisi nabavila. :D Rašpice su stvarno slatke i girly. :D
      Mlijeko ću koristiti malo intenzivnije kroz sljedeći tjedan/dva pa ću tipkati o njemu. :)

      Izbriši
  3. Avon ruževi su odlični. Svaki dan ih nosim, kao luda. Četka je takođe sjajna stvar. I probaj brzo Balea ulje za tuširanje, meni toliko dugo miriše na koži i odlično je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja često nosim ovaj Soft Coral, a trešnja će doći na red sada u proljeće. :)
      Iako trenutno imam puno tuširalica u uporabi, isprobati ću to Balea ulje ipak navečer kada se budem tuširala, baš me zanima kakvo je. :D

      Izbriši
  4. Lijep new in :) meni isto taj Loccitane gel ne ostaje na kozi koliko bih htjela, ali dok sam u kadi je super :D
    Nedavno sam i sama kupila macadamia tangle teezer i odlican je, ne mogu vise ni pomisliti na druge cetke hehe :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Slažem se. :D
      Vjerujem, stvarno odlična stvarčica. :D

      Izbriši
  5. Super noviteti! :) Sad me baš zanima ova Rilanja krema za lice! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Baš ću je danas navečer isprobati pa na prvu vidjeti kakva je. :)

      Izbriši
  6. Jako lijepi noviteti, najnaj mi je Tangle Teezer...imam ga i to je stvarno nešto savršeno :D
    Napokon mi je kosa lijepa i ne puca dok ju raščešljavam..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. ;) Slažem se da je to nešto savršeno. :D Moja također više ne puca i stvarno sam presretna zbog toga. :) Prestala sam koristiti toplinu na kosi, ošišala vrhove i nakon 2 mjeseca sam opet imala ispucale vrhove baš zbog četke koja mi je kidala kosu prilikom češljanja.

      Izbriši
  7. Potpuno se slažem za NYX karmin. Niko nije pričao o njihovom mirisu, ali meni jako smeta. Skoro da ga i ne nosim zbog toga. I takođe jedva čekam da probam Baleino mleko za telo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, nije baš ugodan, no ja se naviknem kroz nekih 10-15 minuta. I mene baš zanima kakvo je. :D

      Izbriši
  8. divni noviteti, neke stvarčice i sama koristim i volim, uživaj u svemu :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Super noviteti. Avon serum sa arganovim uljem je prilicno dobar. Bila sam zadovoljna njime. Takodje me jako interesuje recenzija Sephora gela za tusiranje, jer ga merkam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Da, prilično je dobar, kosa fino miriši, dobije lijep sjaj i bude zaglađena. :)
      Moja preporuka ti je da pročitaš ovu recenziju kod Sare: http://make-up-my-day0.blogspot.com/2014/01/sephora-kremaste-tusiralice-cotton.html Recenzirano je više mirisa pa se možeš orijentirati, a ja samo potpisujem sve što je ona rekla. :)

      Izbriši
  10. Uh dodjem do kraja i na kraju ne znam sta bih izdvojila :)) Turpijice su hit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Dekorativne su, a mogu ti reći i da odlično turpijaju. :D

      Izbriši
  11. Baš sam jučer naručila Tangle Teezer, jedva čekam da stigne! :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Biti ćeš oduševljena čim se prvi puta počešljaš, pogotovo ako imaš grublju kosu ili kosu koja se lako petlja. :D

      Izbriši
  12. Slažem se u potpunosti za NYX miris. Imam identičnu nijansu, imam ih nekoliko doduše, miris je nekako plastično limunast. Ne znam ga opisati. Ali tekstura mi je super!

    xo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Miris im stvarno nije ugodan, trebali bi poraditi malo na tome u NYX-u. :D

      Izbriši
  13. Odličan new in, meni se rašpice osobito sviđaju. Taj Nivea dezić mi je bio dobar u početku, ali kasnije ne :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Rašpice su stvarno super, jedino što im glitter leti svugdje kada ih koristim. :D
      Da, znam da ti je kasnije bio loš. Meni se koža uvijek zasiti dezića pa moram kupovati novi miris.

      Izbriši
  14. Ma krasni su ti noviteti! Izdvojila bih Alpha H piling (čekam dojmove :D), loccitane ulje i afroditin piling :) A rašpice su prezgodne :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mirela. :) Biti će uskoro. :D Rašpice su hit izgleda. :D

      Izbriši
  15. Draga, super mi je tvoj new in :D
    Sve mi se dopada :D
    Sve sam nešto gledala ovaj Afrodita piling, ali nisam ga uzela dok ne potrošim Collistar :)

    Slažem se za L'Occitane tuširalicu, mada je miris divan, a krema za tijelo se zadrži duže vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :D Nakon Collistara uzmi ovaj svakako, ostavlja lagan uljni film na koži i mazuckanje tijela kasnije nije potrebno. :D

      Krema se duže zadrži, da. Pogotovo u kombinaciji sa uljnom tuširalicom. :D

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3