pages

08. 03. 2014.

Pamper Me - Women's Day Edition

Za početak, drage žene i djevojke, sretan Vam Dan žena. :) Dok neke pripadnice ljepšeg spola ovaj dan provode u shoppingu, izlascima i večerama, ja ga nažalost provodim učeći. :D No da ne bude sve tako crno, odlučila sam se počastiti, nazovimo to kućnim SPA tretmanom. :) U nastavku posta možete vidjeti i pročitati kako se ja danas opuštam. :)



Prvo sam uživala i odmarala od učenja u opuštajućoj kupi koju sam dobila na poklon od drage Mirele (Petite Cherie).  Zatim sam se istuširala sa L'occitane uljnom kupkom od badema koja divno nahrani kožu i ostavlja je mekom i baršunastom. Nakon toga je uslijedilo korištenje suhog ulja koje sam baš jučer dobila na poklon od drage Sare (Make up my day). Ulje je u fazi testiranja, no ima božanstven miris koji se satima zadržava na koži. Koža nakon korištenja bude meka i nahranjena te obavijena predivnim monoi mirisom. :)




Nakon tijela na red dolazi lice. Danas sam odlučila pustiti malo kožu da diše, pa sam koristila svega dva proizvoda za njegu kože lica. Prvo sam napravila piling sa meni trenutno najboljim pilingom ikad, a radi se o ALPHA-H Micro Cleanse pilingu koji sadrži glikolnu kiselinu. Lice nakon korištenja bude meko i glatko. Najveći efekt se vidi sutra dan kada lice izgleda puno čistije, blistavije i jednostavno zdravo. :) Nakon pilinga sam u laganom sloju nanijela Caudalie Moisturizing Sorbet. Lagana i hidratantna kremica koja se pokazala odličnom za moju osjetljivu i mješovitu kožu.



Došao je red i na noktiće. Prvo sam ih lagano isturpijala sa mojom fensi šmensi glitter rašpicom. :D Nakon toga dolazi red na lakiranje noktiju. Inače nisam ljubiteljica lakiranja noktiju jer nemam mira i uvijek zapackam lak prije nego se uspije osušiti. Također, ne volim lakove koji nisu dugotrajni. No za danas sam odabrala lak marke beautyUK u predivnoj ružičastoj nijansi. :) Ovaj lakić sam također dobila na poklon od Sare i baš me zanima kakvim će se pokazati, za sada mogu reći da se brzo suši što se meni jako sviđa. :D


I za kraj, slatke muke. :D Dvoumila sam se između dvije Yankee Candle svijeće. Možete li pogoditi koju sam odabrala? Sladak miris jagoda ili ženstveni miris cvijeća? :) Inače, obožavam mirisne svijeće, opušta me njihov miris i tek trunčica svjetlosti u tamnoj sobi. :)




I drage moje, kako ste vi provele današnji dan ili kako ga tek namjeravate provesti?. :) 

Broj komentara: 10:

  1. Stvarno si uživala! Drago mi je da ti sorbet odgovara :) Moram si podhitno nabaviti ovo Loccitane ulje od badema. A YC svijeće, ova wedding day baš divno miriši, doduše, ja imam voskić... onaj tvoj sam već potrošila davnih dana i odmah si naručila nove :D Stvarno si mi super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne žalim se. :D Kremica je stvarno dobra i još jednom, hvala ti. :)
      Ulje za tuširanje će ti se svakako svidjeti, no ja ti predlažem Balea uljnu tuširalicu jer daje isti efekt kao i L'occitane. Kao razliku bih navela bolje sastojke i bolji miris L'occitane tuširalice. :)
      Vidjela sam da si obnovila zalihu. :D Kako i ne bi kada su tako divni. :3

      Izbriši
  2. Lijepo proveden dan, bas zenski :) ja sam se druzila sa prijateljicama na Danima ljepote i to mi je bilo sasvim dovoljno, da opusteno bez strke mogu negdje biti satima. Imam ovo L'occitane ulje, meni je problem sto se ne zadrzava taj miris nakon kupanja, pa je ipak malo preskupo za efekt :/ ali ostali proizvodi su im odlicni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino mi fali neka dobra maska za lice u tretmanu, no njih ne koristim zbog raznih reakcija. :D Uu, zavidim ti. :) Da, miris se uopće ne zadržava. Jedino što mi fino miriši dok se tuširam. :) Z novac koji izdvojim za to putno pakiranje L'occitane ulja, mogu kupiti 3 Baleine uljne tuširalice, za koju sam već par puta rekla da je odlična. :)

      Izbriši
  3. Meni se sviđa kako si ti provela opuštajući dan:)
    Ja sam jučer bila sa suprugom na sajmu GAST u Splitu, pa poslije na plaži na Žnjanu i cijeli dan mi je prošao tako brzo :)
    Zato danas uživam :D
    Btw, da li si odabrala ovu svijeću s jagodama? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) I ja bih na plažu. :)
      Jesam, jesam. :D Kao da sam znala da ćeš pogoditi. :D

      Izbriši
  4. Vau koja uživancija! I da, obožavam ovu Yankee Candle svijeću od jagoda.Mmmm :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da si ti provela taj dan uživajući. ;) Stvarno je divna kao i većina Yankee Candle svijeća. :)

      Izbriši
  5. Prekrasan dan :) Mislim da si sve žene trebaju odvojiti jedan dan ili makar večer u tjednu da se tako lijepo opuste :D Imala sam Caudalie sorbet i odilčan mi je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Slažem se. :D Nažalost, u današnje vrijeme puno nas nema previše slobodnog vremena. :/
      Stvarno je dobra kremica, fino nahrani kožu bez ikakvih iritacija. :)

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3