pages

03. 06. 2014.

New In #7



 U posljednje vrijeme kupujem vrlo malo kozmetike, većinom samo ono što mi je potrebno, no ipak se nakupilo dovoljno noviteta za jedan New In postić, pa krenimo. :)



bareMinerals - Daily Skin Renewing Trio – Set od tri proizvoda koji sadržava gel za umivanje, hidratantnu kremu te kremu za okoloočno područje. Gel za umivanje sam već prije koristila i odličan je, uklanja nečistoće i make up bez isušivanja kože te ne stvara iritacije i akne. Kremice kratko koristim pa nemam neke konkretne dojmove. Nakon što ih dobro isprobam, stiže recenzija. :)



Mixa  Micelarna otopina – Iako sam vjerna L'oreal otopini, htjela sam isprobati neku novu za promjenu i izabrala sam Mixu jer je bila na popustu. :D Meni su Mixa i L'oreal micelarne potpuno iste po učinku, jednako dobro skidaju make up i ne stvaraju iritacije na koži niti iritiraju oči. Mislila sam da će mi ova pumpica biti zanimljiva, no mrzim je. :D Uvijek istisnem previše proizvoda ili rasipam otopinu po sebi ili podu, tako da ću nastaviti kupovati L'oreal otopinu čisto zbog praktičnije ambalaže.



NovExpert  Repulp maska – Dugo sam je željela, no bila mi je preskupa pa sam se odvažila i zaigrala nagradu igru, poslala podatke i skoro se onesvijestila kada sam vidjela svoje ime na popisu dobitnica. :D Masku koristim nekih mjesec dana i uskoro stiže recenzija, tako da će te moje dojmove morati pričekati još par dana. Sada ću samo reći da je odlična!



Hawaiian Tropic suho ulje sa zaštitnim faktorom – Volim suha ulja, volim Hawaiian Tropic i miris njihovih proizvoda, a bome volim i popuste. :D Ulovila sam ga prije par dana u BIPI za nekih tridesetak kuna.



NYX HD korektor – Našao se u prošlim favoritima, pa nešto više o njemu možete pročitati tamo, dok će te moje opširnije mišljenje o ovom proizvodu moći pročitati u nadolazećoj recenziji.



Ardell ljepilo za umjetne trepavice – Prilikom kupovanja sam se malo zeznula, pa uzela ovo za pojedinačne trepavice koje je izuzetno jako i ne bih ga preporučila za uobičajene umjetne trepavice jer ćete prilikom njihova skidanja oštetiti svoje prirodne trepavice. Ukoliko vam se ovo ljepilo osuši na koži, teško će te ga skinuti. Ja sam slučajno okrznula obraz ljepilom, a da nisam ni primijetila. Dok se ono osušilo, postalo je kao trenutno/moment ljepilo i nisam ga mogla skinuti dva dana sa obraza, stoga oprez. :D

Avon Gel Finish lak za nokte – Naručila sam ga jer su upravo ovi lakovi bili hvaljeni zbog njihove dugotrajnosti. Meni je trajao najduže tri dana, no opraštam mu jer se brzo suši, a i nijansa je krasna. :)



L'oreal Miss Manga maskara – Recenziju možete pročitati ovdje.

NYX Jumbo olovka za oči – Također se našla u prošlim favoritima. Za malo opširnije mišljenje – klik klik!



YSL  Rouge Volupte ruž – Vrlo kremast i njegujući, no nije previše dugotrajan te ističe suhe dijelove ukoliko usne nisu dobro pripremljene. Nijansa je Peach Passion, a kupljen je od drage Mirne sa bloga Lipstick's blade. :) Ukoliko već duže vrijeme želite jedan ovakav primjerak, sada je krajnje vrijeme da ga kupite jer će Rouge Volupte ruževi biti povučeni iz prodaje.


YSL Teint Resist tekuća podloga – Još je nisam uspjela isprobati jer je baš danas stigla na moju kućnu adresu. Puder je ulovljen za male novce na mojekrpice.hr , nov i ne korišten. :) Nijansa je vrlo svijetla, roza podtona i koliko se čini prema swatchu, moj perfect match. Nažalost, nijansa 03 je povučena iz prodaje iako vjerujem da je u našim parfumerijama još uvijek ima. 

Što ste Vi kupovali posljednjih dana? Jeste li isprobali koji proizvod od spomenutih noviteta? :)

24 komentara:

  1. isprobala sam Miss Mangu :D
    imam u planu nabaviti ili ovu Mixinu ili Garnierovu micelarnu, mislim da Garnierova nema pumpicu, pa ću nju :D a ima je puno
    jako mi se sviđaju i zanimaju me one bareMinerals stvarčice, a i YSL :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kakva ti je? :D
      Da, količinski i cjenovno nadmašuje sve drogerijske micelarne, no ja je preskačem jer sam s Garnierom imala samo neugodna iskustva.
      Biti će recenzija. :D

      Izbriši
  2. Divni noviteti! Ovo Hawaiian ulje je super. Čestitke na Repulp maski! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Jedva čekam sunce i da ga počnem koristiti. :D Hvala ti. :)

      Izbriši
  3. kako je lep new in, a fotke tako romantične i nežne :))
    samo sam maskaru l'oreal od ovih stvari koristila, znaš moje utiske, podeljeni su u principu :)
    u poslednje vreme nisam kupovala, čuvala sam se za nadolazeći period :DDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga. :)
      Znam, čitala sam. :))
      Ja bih isto trebala tako kao ti, al' ne ide baš. :D Počinjem štedjeti za put na Ibizu hahah

      Izbriši
  4. Krasne stvarčice! Baš me zanima ova bareMinerals trio i brzo okini koju sliku YSL ruža :) a za Mixa micelarnu, ne čudi me da ti je po učinku ista kao Lorealova jer koliko znam Mixu proizvodi upravo Loreal, pa je formula obje vjerojatno slična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) YSL će uskoro. :D Da, da. To se dosta vidi kod Armani ili YSL kozmetike i L'oreala, neki proizvodi su im gotovo identičnoga sastava.

      Izbriši
  5. Divni su ti noviteti draga, diivni! Nikad ne podbaciš s new in postom ;)
    Posebno me zanima Novexpert maska :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga. :D
      Za par dana je recenzija na blogu. ;)

      Izbriši
  6. Ne mogu ti opisati koliko ja volim tvoje slike <3

    Od ovihh proizvoda sam jedino isprobala YSL Rouge Volupte ruževe (i ne mogu vjerovati da ih povlače, moram nabaviti zalihu Forbidden Burgundy nijanse) i Hawaiian Tropic ulje. Meni svi njihovi proizvodi za sunčanje super mirišu u bočici, ali na koži se nakon nekog vremena promijene u neki čudni miris :-( I slabo me štite od sunca.

    Veselim se recenziji NovExpert Repulp maske :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anči, draga, hvala ti. <33
      Na par mjesta sam pročitala da ih povlače, a nekima su to i na YSL counteru potvrdili. :/
      Hm, kod mene se zadržava par sati i ostaje ne promijenjen. Ja imam njihov losion sa SPF 30 i malo sam pocrvenila, no meni se to dešava sa svakom zaštitom kremom koja nema SPF 50. :D Ovaj je kupljen za korištenje nakon što dobijem malo boje da još jače potamnim. :)

      Stiže, samo što nije. ;)

      Izbriši
  7. Krasni noviteti a najviše m baš zanima bM :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ivana. :) Bit će recenzija uskoro. ;)

      Izbriši
  8. Diva new in, sve mi se sviđa :D A najviše se veselim recenzijama bareMinerals proizvoda. I čestitke za NovExpert Repulp masku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :D Baš sam se razveselila kada mi je stigla na kućnu adresu. :D

      Izbriši
  9. Hawaiian Tropic me baš zaludio. Želim si sve <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem. :D Ja si još želim kupiti onaj maslac nakon sunčanja. :)

      Izbriši
  10. Divota od noviteta.. Hawaiian Tropic proizvode baš obožavam :)) Volila bi isprobati ovu NovExpert Repulp masku. Općenito nisam još ništa od njih isprobala :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Također. :D
      Ako želiš, javi mi se u inbox pa ti pošaljem malo za probu. :)

      Izbriši
  11. Dalo bi se dosta toga kupiti s popisa hehe :D Hawaiian Tropic ima predobre proizvode, baš sam nedavno nabavila onaj maslac od kokosa, jao koji miris! Mirišem cijeli dan po njemu hehe. Bare Minerals set me baš zanima, čekam recenziju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, zavidim ti na maslacu. :D Moram ga nabaviti svakako. :) Dojmovi o bareMinerals setu su pozitivni i recenzija stiže uskoro. :)

      Izbriši
  12. Divni noviteti, posebno YSL stvarčice. :) Ulovila si HT ulje za stvarno super cijenu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Dobro sam prošla, slažem se. :D

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3