Yves Rocher Monoi de Tahiti - Suho Ulje

lipnja 28, 2014

Ljeto nam je stiglo, a ja vam donosim recenziju mirišljavog Yves Rocher suhog ulja idealnog za tople ljetne večeri.

Yves Rocher Monoi de Tahiti suho ulje je namijenjeno za hidrataciju kože, no može se koristiti i na kosi. Ovo suho ulje sadrži Monoi ulje sa Tahitija koje se dobiva namakanjem cvijetova Tiare u kokosovom ulju. Proizvod ne sadrži parabene i mineralna ulja.



Kako je ovo suho ulje, ono se vrlo brzo upija u kožu i ne ostavlja mastan trag. Upravo zbog brzog upijanja, suha ulja su idealna za intenzivnu njegu kože ljeti jer se bez problema možemo odmah obući bez bojazni da ćemo zamastiti odjeću. Suho ulje nanosim nakon tuširanja, a koža je nakon korištenja nahranjena, svilenkasta i meka te obavijena božanstvenim mirisom cvijeta Tiare i kokosa. Miris se na mojoj koži zadržava gotovo 8 sati. Prva četiri sata se intenzivnije osjeti, a zatim lagano slabi no idalje je prisutan. Yves Rocher suho ulje nekada u maloj količini koristim na suhoj kosi kako bih je zagladila i podarila joj ljepši miris. Ulje mi nije zamastilo kosu, isušilo je i sl. no miris se zadržava puno kraće nego na tijelu.



Suho ulje dolazi u plastičnoj bočici primamljivog dizajna, a sam proizvod se dozira pomoću pumpice sa raspršivačem. Moja pumpica malo zapinje prilikom korištenja, no ništa što otežava korištenje proizvoda. Proizvod je dostupan u Yves Rocher trgovinama kao i Yves Rocher web-shopu. Cijena ulja na njihovom web-shopu trenutno iznosi 50 kuna na sniženju. Ambalaža sadrži 125 ml proizvoda čiji je rok trajanja 6 mjeseci.


Volite li suha ulja? Koje Vam je najdraže? :)

You Might Also Like

30 komentari

  1. e ovo sam propustila da kupim :DDD
    imala sam ranije garnier i sviđalo mi se :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako imaš prilike, svakako kupi, neće te razočarati. :D
      Nisam ni znala da Garnier ima suho ulje. :D

      Izbriši
    2. prošle godine u ovo doba otprilike :)
      ali ne znam da li se može naći još uvek, nisam ga viđala :)

      Izbriši
    3. Mada bih ga vjerojatno preskočila zbog mojih čestih reakcija na Garnier proizvode, nemam pojma što stavljaju u njih da mi uvijek nešto zasmeta.

      Izbriši
  2. Divno! Miriše mi dok čitam :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam i jako volim :)
    S tim da se meni i na kosi miris dugo zadržava :)
    A najdraže ulje mi je Caudalie Divine Oil iako je konkurencija žestoka jer ih ima puno koje volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bar da se i meni dugo zadržava na kosi. :D
      To ulje mi je na WL, nadam se da će biti moje uskoro. :)

      Izbriši
  4. ovo sigurno predivno miriši :D
    super je što se brzo upija, i ne smeta na ovim vrućinama :D a opet se osjeti miris neko vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Krasno miriši, ja sam zaluđena mirisom. :D
      Slažem se. :)

      Izbriši
  5. Savršene slike! :)
    Sviđa mi se to što se može stvaljati i na kosu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada potrosim garnier njega sigurno kupujem :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da te neće razočarati ukoliko voliš Monoi miris. :)

      Izbriši
  7. Ovo je moj omiljeni YR proizvod, miris je božanstven <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotografije su ti predivne ;)
    Ovo ulje nisam probala, ali čini mi se divno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :))
      Isprobaj ukoliko si u prilici, vjerujem da se nećeš razočarati. :)

      Izbriši
  9. Ja ga obožavam,mada mi je za mrvicu draže Green Girl ulje za tijelo koje si mi poklonila :) Ne mogu bez njega :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morati ću i ja isprobati GG suho ulje, mada mislim da bih sada za ljeto uzela ono novo sa šljokicama. :D

      Izbriši
  10. Puno pozitivnih komentara sam čula o ovom suhom ulju, a još uvijek ga nisam isprobala. Znam da je bio dio LE kolekcije prošle godine, a sad sam vidjela da se ponovno pojavilo, što mi je jako drago jer ću imati priliku isprobati ga :D Moj favorit među suhim uljima je Caudalie i to zbog predivnog mirisa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ta kolekcija je dostupna već neko vrijeme, što je odlično. :D
      Vjerujem ti, i sama želim to ulje. :)

      Izbriši
  11. Imam ono drugo bez pumpice i predivno mi miriši :O sad, nisam sigurna da mi i ovo treba ali ga želim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma Mell, normalno da ti treba, pumpica je praktičnija. :D

      Izbriši
  12. do ovde mi miriše kako si ga opisala... ne mogu vjerovati da ga još nisam probala, ali imam doma par bočica suhog ulja kojih se treba rješiti ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što sam ti uspjela dočarati njegov miris. :D Bez obzira na zalihu, ja bih ti preporučila da isprobaš i ovo ulje. Stvarno je divno. :)

      Izbriši
  13. Baš sam prošlog meseca nabavila ovo ulje i jako ga volim. Ne samo zbog divnog mirisa, već i zato što je višenamensko, a i jako se lako upija. Divna letnja prskalica :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što se i tebi svidjelo. :) Slažem se, stvorena je za ljeto. :)

      Izbriši
  14. Obožavam suha ulja pa ću morati isprobati i ovo. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3