Benefit the POREfessional baza za lice

studenoga 10, 2013

Famozna Benefit the Porefessional baza za lice obećava zaglađeno lice i popunjene pore, a da li to ispunjava? Pročitajte u nastavku. ;)


Pošto mi je trebala dobra baza za lice koja će zagladiti lice, pripremiti ga za nanošenje tekuće podloge i popuniti pore, kojih doduše nemam toliko puno (iako ja volim dramatizirati da imam :D ), odluka je pala na ovu bazu namijenjenu popunjavanju pora. Dvoumila sam se između nje i Smashbox baze protiv crvenila, ali su slatka ambalaža i sav taj hype oko ove baze ipak bilo ono što je presudilo.



Porefessional baza je bez ulja i vrlo je lagana na koži, nema onog osjećaja maske kao kod nošenja drugih silikonskih baza. Tekstura baze je kremasta i nanosi se kao san, a koža nakon nanošenja bude matirana i svilenkasta na dodir.  Baza je bež boje no nakon blendanja postaje prozirna, tj. ne ostavlja nikakvu boju na koži, a miris baze je lagano cvjetni, no ne zadržava se dugo na koži.



Pri nanošenju baze  koncentriram se na t-zonu, pogotovo na područje nosa jer tamo imam najviše proširenih pora i taj dio lica mi se najviše masti, dok čelo i brada ne pate od pretjeranog lučenja masnoće pa na ta područja zajedno sa obrazima, bazu nanosim prstima u minimalnim količinama.  Za cijelo lice je dovoljna količina zrna graška. Primijetila sam da mi baza produžuje postojanost pudera za nekih dva sata, koža mi duže izdrži bez izbijanja sjaja te mi je potrebna manja količina pudera za nanošenje na lice nego uobičajeno. Što se tiče proširenih pora, ne mogu reći da ih toliko dobro popuni da postanu gotovo nevidljive kao što sam viđala usporedne slike po nekim stranim blogovima, no nije da se baza tu ne iskazuje, popuniti će ona proširene pore ali ne tako dobro kao što sam očekivala, no ako bazu nanosite na kožu lagano tapkajući umjesto razmazivajući je, tada će pore biti stvarno biti bolje popunjene no to iziskuje korištenje ipak malo veće količine proizvoda i više vremena. Također, ovu bazu možete nanositi i preko pudera pri kraju dana kada vam treba dodatan boost koži lica, i tu stvarno popravi stanje što se tiče suzbijanja masnog sjaja koji je izbio tijekom dana. Proizvod nije komedogen, nije mi izazvao nikakve iritacije na licu niti ga isušio.

Naneseno tapkajući sa malo većom količinom, čisto kao dokaz da ova baza ipak može dobro zakamuflirati pore. ;)



The Porefessional baza dolazi u mekanoj tubici tirkizne boje u količini od 22ml. Ta mekana tubica se meni posebno dopada jer mogu iskoristiti i zadnje „kapi“ ovog divnog proizvoda. Tuba se nalazi u predivno dizajniranoj kartonskoj ambalaži u kojoj uz bazu možete pronaći i upute za korištenje baze. Otvor na amabalaži ove baze je jako uzak što omogućuje precizno doziranje, a otvor baze je dodatno osiguran zaštitnom folijom.  Benefit proizvode možete naći na lookfanasticu i ASOS-u, no navodno ne šalju sve proizvode u RH. Možete ih pronaći i u inozemstvu, moj je kupljen u Njemačkoj (Douglas, Karstadt, Kaufhof, KaDeWe) po cijeni od 32 eura (cca 240 kuna).






Kako vam se čini ova baza? Koju vi bazu koristite? :)

You Might Also Like

20 komentari

  1. Meni se jako dopada! Drago mi je da si zadovoljna s njom obzirom na to da nije baš jeftina, a teško je dostupna. Ono što sam ja primjetila na fotki su tvoje trepavice :)
    Btw, dugo mi se već nalazi na wl, ali nikako da dođe na red od silnih drugih stvari :)
    Trenutno koristim Smashbox light bazu ali ne nanosim je svakodnevno već samo kada procjenim da ću dulje izbivati van kuće, a potrebno mi je da mi drži makeup na mjestu.
    Na WL mi se nalazi i Chanelova Le blanc i Guerlainova meteorites pearls :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rekla sam sama sebi da mi je ovo zadnji HE proizvod u ovom studenskom razdoblju ako mi ta baza ne bude odgovarala. :D Trepke su počele rasti kao lude od kako sam počela piti omega-3 i vitamine/minerale za rast kose, sad ne znam što je od tog dvoje presudno, a i povremeno ih namažem ricinusovim uljem. :)
      Znači dobra ti je? Nadam se da ćeš prekrižiti jednu od te dvije s WL. :)
      Ja si razmišljam da si kupim neku p2 bazu jer nisu loše, ovako za svaki dan. Benefit baza mi je malo skupa da je trošim svakodnevno. :D

      Izbriši
  2. Ah, žeeeelim ju <3 sad mi je tako žao što ju nisam kupila kad sam imala priliku :(!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mirna, nadam se da ćeš je imati prilike kupiti i uživati u njoj. :)

      Izbriši
  3. Vidi se na fotku da lijepo popuni pore, i sad me baš zanima. Ali skupa mi je za naručivati. Zašto o zašto kod nas nema ovakvih proizvoda!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh draga, mi smo uvijek zakinute za dobre proizvode. :D

      Izbriši
  4. Ja sam moj Porefessional uz jos nekoliko Benefit proizvoda dobila u jednom od novogodisnjih setova i tu je ceo komplet ispao jako povoljno. Pojedinacne proizvode verovatno nikada ne bih kupila. Porefessional mi je bio jako dobar, ali iz nekog razloga sam u poslednje vreme prestala da ga koristim. dobro si me podsetila na njega, moracu da ga vratim u rutinu-da ne propadne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, zna za blagdane biti 2-3 full size proizvoda u setu povoljno. :)
      Drago mi je da i tebi baza odgovara. ;)

      Izbriši
  5. A bas sam se mislila, treba mi- ne treba mi. Sad mi treba :) Odlicna je. Da barem imamo Sephoru :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Treba, treba. :D Eh da, sigurno ne bi škodilo da je imamo kod nas.

      Izbriši
  6. Ja je već dugo želim, ali nikako i da stignem da je kupim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda uhvati malo vremena i pravac po nju. :D

      Izbriši
  7. Eh ne znam, jako su podijeljena mišljenja o ovom primeru i mislim da je necu kupiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikad ne znaš dok ne probaš. :D No ovo je malo skup sport ukoliko ti ne bi baza odgovarala. Ako imaš problem s proširenim porama, mislim da bi ti NYX Pore Filler bio dobar, ali opet, sve ovisi.

      Izbriši
  8. Ovoj bazi sam vjerovala jer je koristi Camila Coelho, youtuberica koju obožavam, i pričala je o njoj ko da je čudo. Ali eto kažeš da nije toliko čudotvorna...šteta što živimo u Hrvatistanu, pa nemamo toliko dobrih stvari koje bi mogli i isprobati prije nego što ih naručimo za ne tako male novce :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cura možda nema neko problematično lice, pa je njoj čudo, no eto meni nije neko veliko otkriće. Sviđa mi se kako zagladi lice i što produžuje postojanost pudera, no te pore ne popuni najbolje ako se ne stavi veća količina proizvoda i ako se ne nanosi tapkajući, a ja nemam vremena to utapkavati svaki dan. :P Istina, ali tako je, kako je. :D Doduše, ja sam zadovoljna ovom bazom i nije mi žao novca. :)

      Izbriši
  9. super rezultati, ovako nešto i meni treba :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako si u prilici, bolje uzmi NYX Pore Filler, ima jednako djelovanje kao i ova baza. :D

      Izbriši
  10. Uvijek padam na njihovu ambalažuuu :D Ja sam sigurna da bi meni to trajalo jaaako kratko pa mi se i ne bi isplatilo kupiti za tu cijenu haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preslatka im je ambalaža. :D Kada sam u Douglasu, uvijek se zadržim barem pola sata oko njihovih proizvoda iako sam već sve proizvode swatchala i isprobala. :D Ako brzo trošiš takve proizvode, onda se sigurno ne bi isplatilo. :D

      Izbriši

Hvala na komentaru. <3