ALPHA-H Micro Cleanse Piling

travnja 19, 2014

Njegovo veličanstvo, ALPHA-H Micro Cleanse exfoliator, ljubitelj mnogih žena diljem svijeta je u kratkom roku osvojio i moje srce i kao što se da naslutiti, ova recenzija će biti puna pozitivnih dojmova, a što mi se to toliko svidjelo kod ovog proizvoda, pročitajte u nastavku. :)



ALPHA-H Micro Cleanse exfoliator učinkovito odstranjuje mrtve stanice kože, kombinirajući sastojke kao što su ulje makadamije koje je poznato po svojim njegujućim svojstvima, ekstrakt krastavca koji osvježava i posvjetljuje kožu te ulje metvice koje ima antibakterijsko i osvježavajuće djelovanje na kožu. Ono što čini ovaj proizvod tako djelotvornim je glikolna kiselina koja pomaže u borbi protiv hiperpigmentacijskih mrlja i bora, potiče stvaranje novih stanica kože te proizvodnju kolagena i elastina i odličan je saveznik u borbi protiv akni i nečiste kože.



Ovaj piling je kombinacija kemijskog i mehaničkog pilinga, kemijskog jer sadrži 12% već spomenute glikolne kiseline i mehaničkog jer sadrži sitno mljevena zrnca riže. Piling je namijenjen svim tipovima kože izuzev one vrlo osjetljive, mada ja imam izuzetno osjetljivu i reaktivnu kožu koja ne trpi mnogo toga, no nešto više o tome ću natipkati u nastavku. Piling je preporučeno koristiti 2 puta tjedno. Koristi se tako da ga se utrlja na vlažnu kožu te ukloni sa lica toplom i mokrom krpicom ili se jednostavno umite u mlakoj vodi. Prilikom korištenja, izbjegavajte područje oko očiju. Nakon pilinga je obvezno nositi kremu sa SPF zaštitom, najmanje SPF 15, no što više, to bolje! 



Tekstura Micro Cleanse pilinga je u isto vrijeme kremasta i rijetka te piling ima divan osvježavajući mentolast miris. Piling ne sadrži puno zrnaca no ona su vrlo sitna i po meni, ta sitnija zrnca bolje i temeljitije uklanjaju odumrle stanice i prljavštinu sa kože od onih krupnih koji često dodatno iziritiraju kožu što smatram da ovom pilingu koji već sadrži glikolnu kiselinu uopće nije potrebno. Piling koristim uvečer jednom do dva puta tjedno jer kao što sam već spomenula, moja koža je mješovita no vrlo osjetljiva i reaktivna. Prilikom korištenja osjetim lagano peckanje, što je sasvim normalno i ono prođe nakon pola minute. Također, koža mi se lagano zacrveni no to crvenilo prođe čim isperem piling. Moram priznati da sam iznenađena što moja koža nije burno reagirala na ovakvu vrstu proizvoda. Zaista nisam imala nikakve loše reakcije, piling mi nije isušio kožu niti izazvao akne i prištiće.



Ovaj piling osobno koristim tako da se umijem u gelu za umivanje, zatim rasporedim proizvod po licu i pričekam dvije do tri minute kako bi glikolna kiselina odradila svoje, a zatim masiram kožu i radim piling još nekih pola minute, minutu i zatim proizvod isperem sa lica te nanesem hidratantnu kremu. Koža nakon korištenja pilinga je jednostavno predivna! Neposredno nakon korištenja, moja koža bude nevjerojatno meka i glatka, no kada se ujutro probudim, vidim onaj zadivljujući efekt. Moja koža bude svjetlija, blistavija, svježija, čistija, mekša, glađa i ne znam što sve lijepog ne. :D Jednostavno mi se koža preko noći preporodi. Kroz ova dva-tri mjeseca korištenja ovog proizvoda, primijetila sam da mi se akne i prištići manje pojavljuju, a ako se pojave, brže se povuku. Crvene flekice i mrlje su izblijedjele i stanje kože mi se općenito poboljšalo. Nastaviti ću koristiti ovaj proizvod jer sam izuzetno zadovoljna njegovim učinkom. :)



ALPHA-H piling dolazi u jednostavnoj bijeloj tubici od meke plastike koja omogućuje da istisnete i zadnju mrvicu ovog proizvoda. Ima malo širi otvor i meni se zna desiti da iscuri malo više proizvoda pošto je ovaj piling prilično rijedak, pa treba pripaziti na to. Cijena ovog proizvoda je oko 230 kuna, a za tu cijenu dobivate 100 ml proizvoda koji će vam potrajati duže vrijeme jer je potrebno vrlo malo proizvoda pri korištenju. Rok trajanja pilinga je 24 mjeseca nakon otvaranja proizvoda. Ovaj piling možete kupiti na lookfantastic.com i beautyexpert.com web shopovima.




Jeste li možda isprobali ovaj piling ili ga možda planirate isprobati? :)

You Might Also Like

20 komentari

  1. Ok, morat ću ga naručiti čim potrošim jedan od trenutno tri otvorena pilinga. Super recenzija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da će ti se svidjeti. :) Hvala ti. :)

      Izbriši
  2. Zvuči divno, misliš li da bi odgovarao i za suhu kožu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam suhe obraze i piling se na suhoj koži ponaša isto kao i na mojoj masnijoj t-zoni. Nema isušivanja, nikakvih reakcija i nije grub za kožu. :) Tako da mislim da bi i tebi bio dobar. :)

      Izbriši
  3. Alpha-H po meni ima tako jednostavno, a tako luksuzno pakiranje. Piling zaista zvuči obećavajuće. Taman sam te mislila pitati što je sa suhim dijelovima, ali vidim da si već odgovorila Mikki ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :) Stvarno nemam problema sa suhim dijelovima prilikom korištenja ovog pilinga, ne stvara iritacije, ne isušuje.. Ma odličan je. ;)

      Izbriši
  4. kad malo smanjim količinu pilinga u kupaonici, kupujem!
    ono što sam probala njihovo mi je fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva čekam dojmove. :) ALPHA-H ima stvarno kvalitetne proizvode. :) Za sada imam samo dva njihova proizvoda, no vjerujem da će se ta moja kolekcija proširiti. :D

      Izbriši
  5. Od skoro me više oduševljavaju ne mehanički pilinzi. Ovaj super zvuči, ali dostupunost je katastrofalna, a nemam volje maltretirati se sa online kupovinom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Slažem se da je dostupnost loša, pogotovo za tebe jer ti mogu cariniti narudžbu. Vjerujem da nama to nije problem jer kod nas velika većina naručuje online, a carine više nema. :D

      Izbriši
  6. Odlična recenzija :) Već sam negdje čitala pohvale za ovaj piling i imam ga u vidu za kupovinu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Stvarno puno osoba ga koristi, a i voli. :D

      Izbriši
  7. Hvala na odličnoj recenziji! Alpha H kao brend me vec jako dugo zanima, ali nikako da se odvazim na kupnju jer realno cijene nisu tako niske da bih riskirala da mi proizvod bude totalni fail :D Definitivno ovo kupujem i liquid gold.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi. :) Istina, cijene nisu niske da bi se riskiralo, no uz toliko pozitivnih recenzija, jednostavno sam ga morala kupiti. :D Liquid Gold mi je na WL i mislim da će se naći u košarici uskoro. :D

      Izbriši
  8. Obožavam ovaj piling! Nadmašio je sva koja sam isprobala do sada, a nije ih malo. :-)
    Sve mi se čini da će Alpha-H postati moj omiljeni brand za njegu kože.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago što je i tebi odličan kao i meni. :) Izgleda da će i kod mene tako biti. :D

      Izbriši
  9. stvarno djeluje jako dobro piling!
    recenzija ti je odlična :)
    sviđaju mi se sastojci i njihov učinak na kožu, te to što piling ima i mehanički i kemijski dio :)
    a ambalaža mi se jako sviđa - jednostavna, ali nekako profinjena :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je. :) Hvala ti. :) Meni se također sviđa ta kombinacija, čisto jer nekada volim malo jači piling lica, a ambalaža je po meni pun pogodak. Moram priznati da me prvo privukla ambalaža, pa onda i sam proizvod. :D

      Izbriši
  10. Slpha hh hvali i Lisa Eldridge, tako da ne sumnjam da je to odličan brend.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru. <3